ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

با توام .......

1392/12/3 11:33
نویسنده : مامان
552 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم , نازنینم , بهترینم , عشقم , امیدم , جونم

با توام , با تو که دنیای منی....

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم , تمام لحظه هایی که حالا دارم و نمیدونم چند سال , چند ماه , چند هفته یا چند روز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟؟؟!!!

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگری نمیتونم برابر بدونم ......

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونم داشته باشم با تو باشم , کنارت , همراهت , هم قدم و هم نفس با نفس کشیدنت.

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم , تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

کنارم بمون تا زنده بمونم , با من باش تا دووم بیارم

مراقب چشمهات باش تا امیدوار بمونم , مراقب قلبت باش تا زنده بمونم .

گفتم , هزار بار دیگه هم میگم :

دوستت دارم , دوستت دارم , دوستت دارم , دوستت دارم دنیای من ..........تا هر زمان که زنده باشم.

چقدر آرامم پسرکم که تو هستی

که کنارمی و همیشه در قلب منی.

دغدغه ی هر روز من بودن توست

نفس کشیدنت...........

ایستادنت..........

خندیدنت..........

راه رفتنت............

لحظه به لحظه کنارم قد میکشی و بزرگ میشوی.

پسرکم , عزیزکم

دستهای کوچکت را گرفتم تا بلند شوی , راه بروی و حالا دیگر میدوی و برای دویدن به من نیازی نداری.....

تمام لذت زندگیم همین است.....

سهم من از دنیا پسر کوچکیست به بزرگی تمام عشقهای دنیا................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان خانمی
3 اسفند 92 12:29
خدا نگهداره همه بچه هارو واسه مامان و باباهاشون مخصوصا آقا ایمان شما و اون کوچولوی تو راهی رو.
مامان
پاسخ
ایشالا
مامان برديا
3 اسفند 92 14:57
اي جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان خدا برات نگه داره خواهر جان
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور بردیاجون رو برای شما
مامان محیا
4 اسفند 92 0:56
خداحفظش کنه آقاپسرنازتو خواهرجون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدات
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:58
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
4 اسفند 92 11:11
خدا واست نگهش داره خواهری
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , قربونت
مامان مهدیه
4 اسفند 92 16:05
سلام. واقعا حضور یه گل پسر مهربون چقدر می تونه به آدم کمک کنه. اگرچه پسر من کوچکتره و به اندازه گل پسرت فهمیده نیست اما حضورش آرام بخشه .
مامان
پاسخ
کاملا موافقم , ممنون که اومدی
فهیمه
5 اسفند 92 8:58
عزیزمی ایمان جونم همیشه زنده باشی و سلامت و در کنار پدر و مادر مهربونت خوشحال و خندون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدااااااااااااات
مامان ترنم
6 اسفند 92 7:33
خدا هميشه اين فرشته‌هاي نازنين رو براي پدر و مادرهاشون حفظ كنه . نفس مادر بسته به بچه است. مي‌دونم كه حرف دل همه مادرها رو زدي.
مامان
پاسخ
ایشالا , آره واقعا
مامان پارسا
6 اسفند 92 10:07
خدا اين پسر كوچيك رو واستون نگه داره
مامان
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــــــزم , همینطور پارسا جون رو برای شما
فرزانه جون
6 اسفند 92 10:45
واقعا مطالب زیبا بود ایشالله که همیش سلامت باشه عزیزم
مامان
پاسخ
قربون تو
ابجي سجا
6 اسفند 92 18:08
سلامتی خودت که ساکن طبقه آخر برج معرفتی ولی با ما طبقه هم کفی ها می پری...!!!
مامان
پاسخ
آیدا
7 اسفند 92 11:10
آخییییییییییییییییی عمه مطالبی که نوشتی خییییییییلی قشنگ بود
مامان
پاسخ
فدات شم عزیزم , چه عجب بالاخره اومدی , خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم
مامان
18 اسفند 92 7:27
خدا حفظش کنه چه آقا است!!!
مامان
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدی عزیزمممممم