ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

آفتاب پرست!!!!!!!

1393/5/14 13:00
نویسنده : مامان
468 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز ایمان یه کاکتوس کوچولو برای خودش خرید , دیروز هم بیچاره همه ی خاکش رو زمین خالی شد و کاکتوسه یه کم شل شد , ما هم گفتیم : دوباره بکاریمش تا خشک نشده راضیداشتیم با ایمان از تو خاک درش میاوردیم که دیدیم اووووووووووووووووووه چه ریشه ی بزرگی داره , یه کاکتوس اندازه انگشت وسط دست , ریشه ای داشت به اندازه ی یه درخت پیر, اغراق نیستا !!!! تمام سطح گلدونو همون ریشه ش گرفته بودتعجب

ایمان که اینو دید به من گفت : مامان , این کاکتوس کوچولو که اینقدر ریشه داره پس آفتاب پرست به اون بزرگی ریشه ش چقدره ؟؟؟!!!

من گفتم : ایمان آفتاب پرست دیگه چیه ؟؟؟

ایمان میگه : همون گلایی که تو باغ دایی محسن هست ,همونایی که هر جا خورشید باشه اونا به همون سمت میچرخن !!!

الهی فداش بشم من بغلپسرکم , یه گردون و یه پرست ناقابل رو با هم قاطی کرده بود !!!!چشمک

فدااااااااااااااااااااااااااتم نازنینمبوسبوسبوسبوس

پسندها (8)

نظرات (10)

مامان خمبل و فنقول
14 مرداد 93 13:20
راجبه عکس هم توضیح بدید لطفا اینجا کجاس انقد قشنگه؟؟؟؟!!!!!!.....
مامان
پاسخ
آبشار قره سو , نزدیک مشهد , تازه این اول آبشاره , آبشار اصلی یه جای دیگه ست , این بچه آبشاره !!!
مامان عرفان
15 مرداد 93 11:51
عههههههههههههههههههههه چه آبشاري . به به . دهنم همچنان باز مونده هااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
الهام
15 مرداد 93 15:31
مامان
پاسخ
مامان عالمه
17 مرداد 93 13:10
چه بامزه خوب اینم یک اسم دیگه واسه ی آفتاب گردون
مامان
پاسخ
مامان فهیمه
23 مرداد 93 19:32
مامان
پاسخ
طرلان
24 مرداد 93 12:18
سلام عزیزم...ایمان ناز و تپلی مون رو حسابی ببوس ..از نی نی چه خبر؟ایشالا تا حالا به سلامتی به دنیا اومده...قدمش خیر و مبارک باشه منتظر خبریم ..دوران نقاهت تموم شد بیا یه کوچولو بنویس .نگرانتیم
مامان
پاسخ
سلام طرلان خانم عزیز , چه عجب از اینورا نی نی هم خوبه و مشغول شیطونی هنوز یه کوچولو دیگه مونده تا به دنیا بیاد حتما عزیزم , به زودی میام
مامان فهیمه
25 مرداد 93 11:01
سلام ایمان جون گلم خوبی داداشی و مامان جونت خوبه داداشی کی به دنیا میاد ما دوست داریم روی ماهش رو ببینیم
مامان
پاسخ
سلام خاله جونم , ممنون , داداش کوچولوم به دنیا اومد
مامان ترنم
26 مرداد 93 11:56
هميشه خوش باشيد عزيزم. اين بوسه ها هم براي ايمان جون.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم , فدات
مامان جون
26 مرداد 93 17:39
ای جانم به آفتاب گردون گفته آفتاب پرست ، خخخخخخخ
مامان
پاسخ
مامان عالمه
26 مرداد 93 21:28
مامان
پاسخ