ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پسرکم به خونه خوش اومدی...

1393/5/28 13:49
نویسنده : مامان
453 بازدید
اشتراک گذاری

برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت زیبای انسانی باشکوهترین پدیده ی هستیست , این باشکوهترین بر تو مبارک پسر کوچولوی نازنین منبوس

پسرکم , عزیزکم , کوچولوی دوست داشتنی من ,کیان من ,به دنیای ما خوش اومدیفرشته ی آسمانی منbday47

کیان کوچولوی من در تاریخ به دنیا اومدو قدم رو چشم ما گذاشت.

کیان من , اولین ساعت تولدبوس

bday14

نفسای منSmiley bisous 304

bday31

چ

صدای یک پرواز , فرود یک فرشته , آغاز یک معراج و شروع یک زندگی .تولدت هزاران بار مبارک کوچولوی من

پسندها (7)

نظرات (15)

عمه عاطفه جوووووووون
29 مرداد 93 10:57
عمه جون خوش اومدی. بالاخره چشم ما به جمالت روشن شد. انشاالله پسر خوبی باشی واسه مامانی و بابایت
مامان
پاسخ
ممنون عمه جون
مامان آرمان
29 مرداد 93 12:39
تولد دومین فرشته کوچولوتون مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا
29 مرداد 93 13:49
به به چه پسر نازی.ماشالا تولدت هزاران بار مبارک کیان جووووون اینم واسه ایمانی
مامان
پاسخ
ممنون جاری جونی
مامان نازنین جون
29 مرداد 93 21:10
قدم نورسیده مبارک عزیززززززززززززززززم
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان فهیمه
31 مرداد 93 18:20
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک عزیزم چقدر شبیه ایمان جونه
مامان
پاسخ
ممنون از شعر قشنگت فهیمه جون
مامان خانمی
31 مرداد 93 23:54
سلام عزیزم مبارکه مبارکه خیلی خوشحال شدم راستش بابای سجاد دیگه نمیزاره تو وب مطلب بزارم ولی من میام و بهتون سر میزنم لطفا شما هم فراموشم نکن
مامان
پاسخ
سلام گلم , ممنون از اینکه میای , راستش من چند باری اومدم دیدم هنوز همون پست قبلیه گفتم : حتما هنوز اینترنتتون وصل نشده , امیدوارم زودتر با عکسا و کارای گل پسری بیای
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:25
قدم نو رسيده مبارك
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:28
آخي ي ي ي ي . چه كوچوشولوي نازي
مامان
پاسخ
طرلان
11 شهریور 93 12:42
خدای من چه نازه ماشالا..ایشالا عاقبت به خیریشون رو ببینی عزیزم...هزار ماشالله ..ایشالا سلامت و شاد باشن همیشه...قربون اون لبای اوییزون ایمان برم که داداشیش رو بغل کرده و نگرانه مامانش نکنه ایمانو یادش بره...خیلی حواست به ایمان باشه ..هر از گاهی مسئولیتهای کوچیکی مثه شیشه نینی رو بیار ایمان جان یا پتوش رو تا کن و یا بزار در طی روز دقایقی با حضور خودت بغلش کنه و سعی کن زیاد در حضور ایمان قربون صدقه نی نی نری و اگر میری بلافاصله هوای ایمان رو هم داشته باشی ظرف روزهای اینده همه عملکرد شما از زیر چشمهای تیزبین ایمان رد میشه و اینکه اون نسبت به کیان عزیز چه حسی پیدا میکنه همش بستگی به نوع رفتار شما داره...راستی چه اسم قشنگی داره گل پسرت کیان
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدات آره حواسمون خیلی به ایمان هست , خداروشکر تا الآن که مشکلی نداشتیم , فعلا که خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی داداششو دوست داره , ممنون از راهنماییت طرلان جون
فدایی محیا
12 شهریور 93 23:36
وای چ زود گذشت .... خیلی مبارک مامانی تولدت کیان جون
مامان
پاسخ
جااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! ممنون عزیزم
مامان خمبل و فنقول
15 شهریور 93 11:00
آخی مبارک باشه قدمش ان شاءلله خدا بداتون حفظشون کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , خدا گل پسرای ناز شما رو هم حفظ کنه
مامان ترنم
16 شهریور 93 8:40
قدم نورسيده مبارك. به سلامتي. شرمنده دير اومدم. خدا نگه داره برات اين گل پسرا رو.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنم , فدات
مامان اعظم
29 شهریور 93 16:28
ماشالله چه بچه های عزیز و نازی. خدا حفظشون کنه و فرزندی صالح بشن . ممنونم از حضورت تو وبلاگ دخترم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم و خواهش میکنم
مامان آیهان
1 مهر 93 17:34
مامان جون قدم نورسیده مبارک. کیان جون به این دنیای قشنگ خوش اومدی عزیزممممممممممم. مامانی راستی آیهان ماپارسال 25/5/92به دنیا اومدیعنی دقیقا یک سال کوجکتر از کیان جون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , به وبلاگ ما خیییییییییییییییییلی خوش اومدی چه جالب , خیلی خوشحال شدم از آشنایی و دوستی با شما
مامان گلشن
4 مهر 93 9:33
عزیزم تولدت مبارک .ناز بشی الهی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون