ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تولدت مبارک ایمان عزیز من

1393/6/3 12:19
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز من

دیروز سالروز تولدت بود و من نتونستم به موقع بهت تبریک بگم , البته زبونی که بیش از صد بار ولی اینکه بخوام بیام تو وبلاگتو برات مطلب بذارم نشد , دلیلشم اینکه بگم : کیان نذاشت و اذیت کرد و اینا نبود , طفلکی کیان اینقدر بی آزاره که من فعلا نمیتونم ازش گله ای داشته باشم آرامدلیلش فقط و فقط خودت بودی که از دیروز صبح تا عصر با نوید پای کامپیوتر بودی و نتونستم بیام تو وبلاگت , همین الآنم بالا سرم وایسادین و میخواین بازی کنین ولی تا کار من تموم نشه شرمنده نه

خلاصه اینکه پسر گلم , عزیزدلم  تولدت هزاران بار مبارک , ایشالا که 1200000000000 هزار ساله بشی عشق من بوس

ایمان جان، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم …

 

پسندها (5)

نظرات (10)

آیدا
3 شهریور 93 12:42
وااااااااااااااااااااای تولدت مبارک ایمان جون
مامان
پاسخ
ممنون آیدای عزیزززززززززززززززززززززززززم
مامان فهیمه
6 شهریور 93 13:38
مبارکه ایمان جونم ایشالا تولد 120 سالگی عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووون
میشا و کوشا
6 شهریور 93 18:05
ایمان جان سلام وبلاگت روز به روز بهتر می شه. به من سر بزن
مامان
پاسخ
کودک سیتی
8 شهریور 93 3:34
اگه برای کودک نازت دنبال لباس باقیمت مناسبی حتما به وب ماسربزنی ازقیمتها تعجب میکنی
مامان بردیا اریایی
9 شهریور 93 15:32
سلام عزیزم پسرای نازی دارین خدا حفظشون کنه ماشاللههههههههههههههه دوست داشتین به ما سر بزنین ممنون میشیم
مامان
پاسخ
سلام گلم , ممنون نظر لطفتونه حتما میام
مامان ارميا و ایلمان
11 شهریور 93 9:42
سلام عزیزم. واقعا تبریک می گم. نمی دونستم بارداری. تعجب کردم. ایشالله قدمش پر از خیر و شادی باشه. ایمان هم داداش دار شد. دیگه همبازی داره. خدا رو شکر. خیلی مبارکه.
مامان
پاسخ
سلام گلم , ممنونم ازت
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:38
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , اومدم
فدایی محیا
12 شهریور 93 23:35
تولدت مبارک ایمان جان
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ترنم
16 شهریور 93 8:41
تولدت مبارك گل پسر.
مامان
پاسخ
مرســـــــــــــــــــی خاله جون
مامان گلشن
4 مهر 93 9:31
تولد تولد تولدت مبارک
مامان
پاسخ