ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کیان ناقلا..........

1395/11/23 14:36
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان داره تبلت بازی میکنه , کیان میره میزنه خندونکبهش میگم : کیان داداشیو نزن , اگه بزنیش اونم تو رو میزنه .بهم میگه : خب منم دِیه بوتونم(_گریه میکنم)بی حوصله

بعد هنوز ایمان کیانو نزده , کیان شروع کرده به گریه , میگم : کیان چرا گریه میکنی؟میگه : این میخواد منو بزنهتعجبالله اکبر از دست این بچه !!! خب بذار تو رو بزنه بعد آه و ناله کن بچهسکوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
23 بهمن 95 15:36
سلام دستــــ سازِه هایـــِ نَمَدیـــِ میســـ پَریـــ قبولِ سِفارِشاتــــِ ستـــِ سیسمونیـــِ نوزاد-سرویســـِ آشپزخونهـِ باپارچهـ هایــِ معمولیــ همراه باتکه دوزیــ...ساده وبرجستهـ قبولِ سِفارِشاتـــِ نمدیـــ(سیسمونی نوزاد-سرویس آشپزخونه-تل سر-گیره-گیفت و...) دوختـــ انواع مدل کوسنـــ ... همه وهمه درمدل دلخواه شما ارسال به سراسرِ کشوَر منتظرحضورگرمتون هستیم