ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دایره ی لغات کیان من

1395/1/19 18:47
نویسنده : مامان
548 بازدید
اشتراک گذاری

حرف زدن کیان خیلی خوب شده , تقریبا دیگه هرچی بگیم تکرارر میکنه , اونم با زبون و لهجه ی شیرین و قشنگ خودش که من عاشقشم بوسخوشمزه

پشه بند چادریشو هر جا باشه پیدا میکنه و میره ایمانو صدا میکنه و میگه:توس توس یعنی بریم توش زبانبا ایمان میره تو چادر و کلی بازی میکنه محبت

هر جای بدنش که به جایی بخوره سریع میاد و همون جارو نشون میده و میگه : بوس بوس محبت

میخوایم بریم جایی میره کفشاشو میاره و میگه : بِ بِمیگیم : کجا ؟ میگه : بازارچشمک

صبح که از خواب بیدار میشه با صدای خواب آلود میگه : بابایی ؟ میگم : نیست.میگه : دادایی ؟ میگم نیست رفته مدرسه بگیر بخواب . راحت میگیره میخوابهدیگه تا ده و نیم یازده با هم میخوابیم

زندایی سمانه شو خیلی دوست داره و بهش میگه : دَدَ(بچه زیادی با زنداییش راحتهخندونک)هروقت میگیم : کیان بیا حاضر شو میخوایم بریم جا دَدَ , سریع میاد و برای پوشک کردن اصلا اذیت نمیکنه.

جعفر : وَفَر

محسن : محسن

احمد : اَمَ

محمد : مَمَ

محمود : مَموووود

حمید : حمی

مرتضی : مُتتِضی

ایلیا : اِلیا

صدیق : اَقی

رقی : اُقی

چادر : دادو

شلوار : اَبُدی(ربطشو به شلوار نمیدونمسوال)

دستشویی : دشویی

حمام : حمووم

مدرسه : مَدِسه

برآباد : بَباد

موش : موس

مگس : مدس

عدس : عدس

سبزی : اَبزی

الو : اَوو

پاشو : پاسُ

تخمه : تُخ

پررو : پولو

بیشعور : بیسور

مدرسه : مدسه

باغ : باغ

با گوشیم خیلی ور میره , هر جا باشه پیداش میکنه و میگه : توتو , عللی (فیلمای پرنده ها و پسرعمشو میخواد که براش بیارم )

اگه تلفن زنگ بزنه , پیداش میکنه و میده به من و میگه : اَوو

و و و و و و خیلی چیزای دیگه که یادم رفته خطا

خلاصه جیگری شده واسمون , نفسم به نفسش بنده , عاشق حرف زدن و شیطونیاشم

خدا " تو " را که می آفرید

 

 حواسش

 

 پرت آرزو های من بود !

 

 شدی همان آرزوی من

Image result for ‫شکلک گل‬‎

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)