ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

باغ پرندگان.

1395/3/4 20:32
نویسنده : مامان
668 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو ماه پیش , یه روز جمعه رفته بودیم خونه خاله ( مادرجون پدری بچه هاچشمک) با لباسای راحتی بچه ها , بعدازظهری حوصله ی همگیمون سر رفته بود , این بود که تصمیم گرفتیم بریم باغ پرندگان مشهد , هیچی دیگه چون فاصله خونه هامون زیاد بود و نمیتونستیم بریم و برگردیم , ایمان طفلک که با همون لباسا اومد , واسه کیانم از امیرعلی لباس قرض گرفتیم و رفتیم.خندونک

اینجا یه طوطی بامزه بود که دونه های ذرتو پوست میکرد و میخورد , خیلی بامزه بود و ایمان و بردیا خیلی خوششون اومده بود.

کیان و امیرعلی=تام و جریخندونک

پسرای خوشکل من بوسبوس

فدای جفتتونمحبتبغل

شترمرغای چندشسبزاینقدر از شتر و شترمرع بدم میادحسود

کیان از دور حیوونا رو دوست داره , نزدیکش که میان میترسه و جیغ میزنهخنده

ایمانم که هر چی چیپس داشت داد به پرنده ها

پی نوشت : از مسافرت چند روز گذشته مون , یه آفت بزرگ رو زبون پسرکم به جا مونده که اگر چه درد نداره ولی منظره ی بسیار بدی داره , امیدوارم زودتر خوب بشی پسرککککککککک.غمگین

پسندها (1)

نظرات (0)