ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کیان اینقدر کار نکن!!!!!!!!!

1395/2/1 12:21
نویسنده : مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کیان داشت پفیلا میخورد که یهو همه شونو ریخت رو زمین , مادرجونش بهش میگه: کیان چرا اینارو ریختی؟؟تعجبمنم همون موقع تو آشپزخونه بودم , بعد کیان اومد تو آشپزخونه و از تو کشو جارودستی رو برداشت و رفت تو هال و همه اونایی که ریخته بودو جارو کردبغل

من به ایمان گفتم : ایمان نگاه , هروقت کیان یه کار اشتباه میکنه سریع درستش میکنه .

ایمان رو کرد به کیان و گفت : اَه !!!کیان خودشیرین !!چرا کار خرابتو درست میکنی که مامان به من این حرفارو میگه!!!تعجب

پسندها (2)

نظرات (2)

ظروف چيني
1 اردیبهشت 95 12:24
مطالب شما بسيار جذاب است
مامان
پاسخ
سولماز
16 خرداد 95 21:39
شاد وسلامت باشید
مامان
پاسخ
ممنون