ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایمان عزیزم , تولدت مبارک نازنینممممممممممممم

1394/6/2 12:28
نویسنده : مامان
1,953 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد
یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت
نام تو سر زبان گلها افتاد
تولدت مبارک

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (3)

امروز یادآوری برای فرشتگان است

که سالها پیش در چنین روزی صدای گریه نوزادی را شنیدند

که خنده های او اکنون دلیل شادی من است

تولدت مبارک عشقم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (3)

اگر تو نبـــودی مــن بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم

تو هـــستی و مـــن محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم

تولدت مبارک عزیز نازنینم

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (3)

امروز دو شهریور , تولد ایمان عزییییییییییییییزمه , هشت سال پیش همچین وقتایی من منتظر بودم که فرشته ی آسمانی عزیزم رو ببینم , یاد اونروز که میفتم یه حس خییییییییییییلی خوب و عالی میاد سراغم , آخییییییییییی چه زود گذشت I Love You

امسال نمیخواستیم برای ایمان تولد بگیریم , قرار بود براش کادو بگیریم و ببریمش شهر بازی یا پاتیناژ,خود ایمان هم قبول کرده بود ولی نمیدونم چی شد که ایمان یهویی هوس تولد گرفتن زد به سرش و اینقدر اصرار کرد و همش هم میگفت : مامان بریم تو باغ دایی تولد بگیریم و فقط با داییا , که راضی شدیم و شنبه من زنگ زدم به داداشم و گفتم : فردا برای تولد ایمان میریم باغشون , دیشب رفتیم یه تولد خیلی ساده و دوستانه و خودمونی گرفتیم و اتفاقا چه خوب شد که رفتیم , کلی حال داد و خوش گذشت

همون اولشم یه سگ کوچولو تو باغ بود که ایمان و کیان و نازنین رو حسابی سرگرم کرد و باهاش بازی کردن ولی آخر شب دیدیم بدبخت افتاده تو جوی آب و خفه شده, کلی براش غصه خوردم

این همون سگ بدبختی بود که گفتمغمگین

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

ایمان و بابایی جونمحبت

niniweblog.comایمان و دایی محسن جونمحبت

niniweblog.com

ایمان و دایی محمد جونمحبت

niniweblog.com

ایمان و مامان جون و کیان جونمحبت

niniweblog.com

ایمان و زنداییا و دختر داییامحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم کادوی تولد ما به پسر عزیزمون به اضافه ی وجه نقد ناقابلچشمک

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک می گویم عزیز نازنینمممممممممممممم

اس ام اس های زیبا ، جذاب و احساسی تبریک تولد

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان زهره
2 شهریور 94 16:26
تولدت مبارک عشقم امیدوارم جشن تولد150 سالگیت رو تو این وبلاگت به ثبت برسونی برات بهترین ها رو آرزومندم میلادت مبارک گلم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مدیر نی نی عکس
2 شهریور 94 16:27
سلام خوشحال میشیم عکس ایمان جون و برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
مهربان پدر
3 شهریور 94 8:55
ایمان عزیزم، عشق دلپذیرم، سالروز آمدنت به صفحه قلبم را از اعماق وجود شکرگزارم برایت یک بغل مریم؛ که مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت آرش؛ که دشمن را زنی اتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاک واماده؛ برایت یک تن سالم برایت هرچه خوبی هست؛ صمیمانه دعاکردم هشتمین سالروز 
تولدت مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون باباجون مهربونم ایشالا که سایه تون همیشه رو سر ما باشه
الهام
3 شهریور 94 14:10
سلام ایمان جونم تولدت مبارک پسرم چه جشن باشکوهی کادوها مبارکت باشه عزیزم
مامان
پاسخ
سلام خاله جون ممنون , لطف کردین پیش ما اومدین شما لطف دارین , جاتون خالی بود ممنون خاله جون مهربون
مامان فهیمه
16 شهریور 94 12:04
ایمان عزیزم تولدت مبارک تولد صد و بیست سالگی عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نازنین جون
29 شهریور 94 10:24
ایمان جونی تولدت هزاران بار مبارک انشاا... که 120ساله بشی زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت
مامان
پاسخ
مرسی زندایی جون