ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پاتیناژ!!!!!!!!

1394/5/22 13:39
نویسنده : مامان
756 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

از چند ماه پیش تصمیم گرفته بودیم که ایمان رو ببریم پاتیناژ تو شهر پدیده ی خدابیامرز زبان, اینقدر امروز فردا شده بود که کلا دیگه از ذهنمون پاک شده بود تا اینکه یکشنبه ایمان به باباش گفت : شما مثلا میخواستین منو ببرین پاتیناژ پس چی شد؟؟؟شاکی

باباش هم گفت : آخ آخ آخ خب زودتر میگفتی من کلا یادم رفته بود , همین امروز میریم آرام

دیگه بعدازظهر هم با ایمان و کیان شال و کلاه کردیم و رفتیم , اینقدر به ایمان خوش گذشت و کیف کرد که تصمیم گرفتیم یه بار دیگه برای تولدش هم بریم اونجا

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com


niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

کیانم که اون وسط برای خودش راه میرفت و به کسی کار نداشت !!!کاملا مستقلخندونکبغل

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم ماکت پدیده که قرار بوده این بشه

animated gifs of good luck- wreath

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
22 مرداد 94 15:39
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
زهـــــــــرا
2 شهریور 94 12:24
میشه ازتون خواهش کنم برین توی این سایتو کد دورو انتخاب کنیدhttp://girls-nikta.blogfa.com اگه رای دادین بگین تابیام و براتون بیش تر نظربذارم...
مامان
پاسخ
عزیزم رفتم ولی متوجه نشدم چجوری باید رای بدم , اگه یه خورده راهنمایی کنی حتما میرم و بهت رای میدم