ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

آغاز سال تحصیلی مبارکت باشه پسر عزیــــــــــــــــزم.

1393/7/1 17:11
نویسنده : مامان
479 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشکل من

امروز اولین روز مهر بود و من و شما و بابایی و  کیان کوچولو با هم رفتیم مدرسه پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/کلاس شما تقریبا همون بچه های پارسال بود و غیر از چهار پنج نفر اضافه کس دیگه ای نبود و من از این بابت خیلی خوشحالم چون همون دوستات بودن و این برای شما خیلی خوب بود

اسم معلمتون هم خانم نجار هست , یک خانم بسیار مهربون و کاربلد , آخرای سال تحصیلی پارسال چند تا از ما مامانا رفتیم پیش مدیرتون و گفتیم که بچه هامون برای سال بعد میخوایم که تو کلاس خانم نجار باشن پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

اون موقع که مدیرتون کلی تریپ برداشت که نه نمیشه , همه ی معلمامون خوبن و این حرفا و آب پاکی رو ریخت رو دستمون !!! ولی امروز که اسمای بچه ها رو میخوند همه ی مامانایی که خواسته بودن بچه شون تو کلاس خانم نجار باشن , به خواسته شون رسیده بودن

شما هم تا وقتی رفتی تو کلاس ده دفعه از ما خداحافظی کردی و ده دفعه کیانو بوس کردیپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

امیدوارم امسال هم مثل پارسال با کارنامه ی درخشان سال تحصیلی رو تموم کنی پسر طلای من.

هستی به دلم، به دل که نه ،
در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی.
پسندها (3)

نظرات (11)

راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 20:52
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
مامان زکریا
1 مهر 93 21:34
سلام سلامی به زیبایی بوی مهر و هوای پاییزی امیدوارم گل پسر نازنینت به بالاترین مدارج علمی برسه و همیشه موفق و سربلند باشه عزیزم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون ومتشکر
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:17
چه اسم قشنگي انتخاب كردين به به چه خوش سليقه ايمان - كيان ايووووووووووووووووول
مامان
پاسخ
بله دیگه , ما ایــــــــــــــــــــــــنیم آبـــــــــــــــــجی!!!
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:17
روز اول مهرت مبارك ايمان جان ايشالا روز اول مدرسه رفتن كيان جون برسه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , ایشالا
مامان بردیا
3 مهر 93 10:39
ایمان جووووونم امیدوارم امسالم مثل پارسال باعث افتخار مامان و بابا باشی
مامان
پاسخ
ممنون زن عمو جونی , ایشالا
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 12:25
سلااااااااااااااااااام عزیز دلمممممممممممم خوبی خوشی،نبودین؟؟؟!!
مامان
پاسخ
سلام ممنون آیسان جون , ما که بودیم شما کم پیدایی!!!؟؟؟
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 12:26
ایمان جونم شروع درس و مدرسه مباااااااااارک و به شادی عزیزم،ایشالله مقاطع بالاتر تا دکترا
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی , چه عجب از اینورا!!!!
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 12:27
ایشالله همیشه به خواسته هات برسی خوشحالم که معلمی که دوسش داشتی مدرستون شده
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان گلشن
4 مهر 93 9:29
سال تحصیلی جدید مبارک باشه/انشاالله مدارج تحصیلی رو یک به یک با سرافرازی طی کنی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم , ممنون از حضورتون
مامان نازنین جون
5 مهر 93 0:15
سال تحصیلی جدید مباررررررررررررکانشاا.. موفق و موید باشی عزیزززززززززم
مامان
پاسخ
ممنون زندایی جون
مامان فهیمه
6 مهر 93 20:15
سلام ایمان جونم آغاز سال تحصیلی رو بهت تبریک میگم عزیز گلم دوست دارم هزارتا و برات آرزوی موفقیت دارم.%5
مامان
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووون , ما هم شمارو دوست داریم