ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دندان دردسرساز!!!!!!!!!

1392/12/7 8:07
نویسنده : مامان
325 بازدید
اشتراک گذاری

654470x9r7or4a26.gif

نفسسسسسسسسس مادر

بالاخره کار این دندونت کشید به دندونپزشکی , هرچی میخواستم که نریم نشد دندونت شل شده بود , خیلی خیلی شل بود ولی اصلا نمیفتاد این دو سه شب آخر که دیگه درد گرفته بود , البته برات قابل تحمل بود ولی پریشب که رفتیم خونه ی مادر جون یکدفعه مثل اینکه درد گرفت , گریه میکردی و میگفتی : دندونم درد میکنه

اولش فکر کردم به خاطر اتفاق چند لحظه قبل ناراحتی و اینو بهانه کردی گفتم : بریم تو ماشین خوب میشی ولی مثل اینکه واقعا دندونت درد میکرد اوه

ساعت نه و نیم شب رفتیم ولی هیچکدوم از دندونپزشکیا باز نبود شانس ما اون شب خیلی زود همه جا تعطیل شده بود کلافه با هزار سختی یه مطب باز پیدا کردیم و رفتیم , البته اونم دکترش داشت میرفت ولی وقتی دید گریه میکنی منصرف شد و گفت : بیا ببینم دندونت چی شده ؟؟

خلاصه شما که رفتی تو اتاق من از همون مطب اومدم بیرون , من اصلا از تو ماشین نمیخواستم بیام بیرون ولی خیلی اصرار کردی و گفتی بیا , بیرون از اتاق یکسره دعا میکردم که برات راحت باشه و زیاد اذیت نشی عشق من کاش درد دندونت میفتاد تو دندون من

بعد از یک ربع اومدی بیرون با دو تا دندون کشیده Meemo Rabbit emoticonالهی بمیرم برات مادرررررررر جلوی دهنت به قول خودت چاله شده , حالا واقعا شدی مثل یه دانش آموز کلاس اولی , اینقدر با نمک شدی!!میخوام همه ی دندونای کوچولو تو نگه دارم , به بابایی گفته بودم دندوناتو که دکتر کشید حتما بیاری چشمک

شبش که اومدیم خونه , اصلا از فکر و خیالهای جورواجور خوابم نبرد . راستش از خودم ناامید شدم با خودم میگفتم : آخه من که مثلا یه مادرم باید اینقدر ضعیف باشم !!! اگه یه مادر نتونه تو مواقع سختی کنار بچه ش باشه آخه به چه درد میخوره !! من که حتی طاقت دیدن یه تزریق ساده رو بهت ندارم و حتی نگاه نمیتونم بکنم اگه پس فردا خدای نکرده , گوش شیطون کر , زبونم لااااااااااااااااااااااال یه اتفاق سختی برات افتاد من چجوری میتونم کنارت باشم و تازه بهت روحیه بدم ؟؟؟!!!

پارسال به خاطر یه اتفاق کوچیک یکی از این دکترای پول پرست بی وجدان , بهم گفت : بچه ات همین الآن باید بره بیمارستان و عمل بشه گریههمون موقع داشتم پس میفتادم تو هم که حال منو دیدی بدتر ترسیده بودی و همش میگفتی: من بیمارستان نمیرم ........

اون اتفاق خدارو صد هزار مرتبه شکر چیزی نبود و پیش یه دکتر دیگه که رفتیم گفت : اصلا نیازی به بیمارستان نیست , با دو تا شربت خوب میشه و واقعا هم نیازی به بیمارستان نبود ولی اگه کارت به بیمارستان میکشید چی؟؟ من چجوری باید کنارت میموندم ؟؟چجوری باید دلداریت میدادم وقتی خودم از تو بدترم؟؟البته میدونم که خدا به هر کسی سختی میده , هزار برابر بیشتر طاقت و صبر بهش میده ولی ..................

آخرش دیگه به خدا گفتم : خدایا تو که منو میشناسی , تو که میدونی من چجوریم , تو که خودت منو با همین اخلاق و روحیه آفریدی پس همونطور که تا الآن مواظبش بودی از این به بعد هم مواظب پسرم باش , خدایا هر چی درد و مریضی هست بنداز به جون من.

به قول مجنون البته با کمی تغییرنیشخند : از عمر من آنچه هست بر جای/بستان و به عمر ایمان افزای.

خداوندا.....................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مادر آرمان
7 اسفند 92 10:56
سلام مبارکش باشه و ایشاءا....دندونهای جدید زود در بیاد و جای خالی را پر کنهما هم پروزه لغ شدن دندون داشتیم.اگه دوست داشتی به مطلب خداحافظی با دندان شیری ارمان برو.جالبیش اینجاست که مال آرمان خیلی راحت افتاد. در مورد نگرانی البته حق با ما مادرهاست ولی باید روحیمون را بیشتر تقویت کنیم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم , حتما میخونمش البته اگه بشه
مامان خانمی
7 اسفند 92 12:43
مبارکه ایمان جون ایشالله هیچوقت بلا نبینی گل پسر
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , قربونت
مامان محیا(آرام جانم)
7 اسفند 92 16:18
شجاعت واقعی زمانی است كه شخصی بتواند از اعماق مشكلات و بدبختی ها به زندگی لبخند بزند.
مامان
پاسخ
مامان محیا(آرام جانم)
7 اسفند 92 16:19
خب خداروشکرراحت شدی................. خیلی وقته سری ب مانمیزنی مامان جونییییییییییییییی
مامان
پاسخ
شرمنده عزیزم , حق با شماست چشم حتما سر میزنم
فرزانه جون
8 اسفند 92 8:18
بابا دل نازک دندونش افتاده مرد شده آقا ایمان تون مگه نه؟
مامان
پاسخ
نیفتاد که !!! کشیدیمش
مامان ترنم
8 اسفند 92 8:59
پس بالاخره دندونهات افتاد . به سلامتي عزيزم. ماماني درسته كه اين مواقع براي مادرها خيلي سخته ولي اگه ما نتونيم خودمون رو كنترل كنيم بچه‌ها بيشتر مي‌ترسن. شما كه به سلامتي ني ني دومتون هم تو راه بايد خيلي قوي‌تر باشي.
مامان
پاسخ
مگه دندونش میفتاد !!بمیرم برای بچم , دندونش رو کشیدیم من همیشه تمام سعیم رو میکنم ولی...
طرلان
8 اسفند 92 18:46
اخی به سلامتی..وارد یه مرحله جدید از زندگیش شده چرا ناراحتی اخه؟مامان خیلی حساسی هستیا ..نمیدونم شایدم تا مامان نشدم درک نمیکنم البته ادم عاطفی هستم اما تا این حد حساسیت هم برای خودت خوب نیست عزیزم..باید یکمی تو زندگی منطقی هم بود تا پسرتم ازت یاد بگیره .محیط رو اگر برای گل پسرت خیلی عاطفی کنی تو جامعه اینده و در مشکلات زندگی خودش اذیت میشه ..البته ببخشید که اینا رو گفتم من به اقتضای رشته ای که خوندم (روانشناسی کودکان )اینو میگم.والدین الگوی بچه ها هستن اگه پسرت ببینه با یه دندون کشیدن ساده مادرش خودشو باخت میده یاد میگیره که ضعیف باشه عکس العمل شما تو مسائل مختلف زندگی الان داره روی حافظه اون ضبط میشه و بعدها در موقعیت های مختلف اونو تمرین میکنه...دخالت منو ببخش
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم , دخالت یعنی چی!!!من نظرات و نصیحتهای دوستام رو خیلی محترم میدونم و اصلا دخالت فرض نمیکنم و با همه ی حرفات کاملا موافقم فقط میخواستم بگم من زیاد آدم احساساتی نیستم منتها در مورد ایمان اینجوریم
مامان بردیا
8 اسفند 92 20:25
ای جانم.ایمانی بیدندون شده وای چقد دوست دارم زودی ببینمت عسسسسسسسسسسسلم
مامان
پاسخ
اگه بدونی چقدر بانمک شده , بهش میگم : ایمان بی دندون افتاد تو قندون !! اینقدر حرصش میگیره
مامان بردیا
8 اسفند 92 20:26
ای خاهر دست گذاشتی رو دل من.البته من یه کم متفاوتم.تا بردیا یه ذره تب کنه من دیگه تا آخرش میررررررررررررررررررررررررررررررم
مامان
پاسخ
من و تو هیچکدوممون به درد نمیخوریم!!!!!!!!
مامان پارسا
10 اسفند 92 8:19
مبارك باشه عزيزم به سلامتيماماني در اين مورد منم دقيقاً مثل شمام حتي موقع واكسن زدن نميتونستم پيش پارسا بمونم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم باید خودمون رو اصلاح کنیم
فهیمه
10 اسفند 92 11:43
مامانی چرا اینقدر خودت رو اذیت می کنی بابا خودمون هم همین دردها رو تحمل کردیم قوی باش و به ایمان جون روحیه بده خودتون بهتر شدید خدا رو شکر؟
مامان
پاسخ
خیلی سعی میکنم ولی نمیشه!!!! آره عزیزم , خداروشکر خیلی بهترم , دیگه به روزای آرامش رسیدم
مامان پارسا
11 اسفند 92 8:37
حال پسر خوشكلمون چطوره؟؟؟ با بي دندونيش كنار اومده؟؟؟ اگه خيلي سختشه دندون پزشك خوب سراغ دارم كه يكدست دندون مصنوعي اعلا بزاره براش
مامان
پاسخ
مامان خمبل و فنقول
18 اسفند 92 11:49
امان از دست دکترای بی وجدان و پول پرست ایمان بی دندون افتاد تو قندون انبر بیارین درش بیارین
مامان
پاسخ