ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

♥♥اختصاصی کوچولوی نازنینم♥♥

1392/12/13 0:30
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

عسلکم خوبی ؟؟ جات راحته ؟؟ خوش میگذره اونجا بهت ؟؟عزیزکم سفت بچسب به قلب مامان تا موقعی که باید , از جات هم تکون نخور فعلا بهترین و امن ترین جای دنیا برای تو اینجاست , کنار قلب مادرت قلبی که همیشه به خاطرت میتپه و از ناراحتی تو ناراحت میشه.دل شکسته

دیروز رفتیم دکتر , رفتم آزمایشام رو بهش نشون بدم , خداروصدهزار مرتبه شکر فعلا هیچ مشکلی نبود همه چی نرمال بود , دکتر هم برای اولین بار صدای قلب کوچولوت رو برامون گذاشت , من یکبار دیگه هم تو سونو صدای قلبت رو شنیده بودم ولی ضعیف بود , ایندفعه خیلی واضح و دقیق . چه ذوقی کردم , چقدر خوشحالم  عزیز نازنین من .امیدوارم قلب نازت سالهای سال همینجوری بتپه .ماچ

عشق کوچولوی من , من از همون اول سپردمت به خود خود خدا , از همون وقتی که هفته ی شش بودیم و تو شهرستان تو خونه ی مامانم علامتهای ناجور دیدم اولش خیلی ناراحت شدم ولی بعدش گفتم : خدایا این بچه امانت خودته , اگه صلاح میدونی برامون نگهش دار اگر هم نه که دیگه هر چی حکمتته , من راضیم به رضای خودت.و باورت نمیشه عزیزکم که چقدر خیالم راحته , هر اتفاقی هم که بیفته من ذره ای به حکمت خدا شک نمیکنم .

البته بگم که در مورد ایمان اصلا اینجور نبودم افسوستو همون نه ماهی که داداشی تو دلم بود فقط یکبار رفتم خونه ی مامانم , اصلا از خونه مون نمیومدم بیرون مگر هفته ای یک یا دو بار اون هم به ضرورت با اینکه هیچگونه مشکلی هم نداشتم , نمیدونم از ضعف ایمانم بود یا از ترس زیاد که البته فکر کنم همون دومی باشه چون قبلش یه سقط ناراحت کتتده داشتمناراحت

دکتر برای دو هفته دیگه برامون سونو نوشته , ایشالا خدا بخواد دیگه ایندفعه میفهمیم که شما یه دخمل ناز چادر به سری یا یه پسمل خوشکل تپل کاکل به سر دفعه ی قبل حدسی گفت ولی ایندفعه دیگه قطعی میگه . بعد هم که با هم بریم خرید لباس و وسایل برای شما نازنینم . الهی فدای داداش ایمانت بشم که هر وقت میریم بیرون و سیسمونیا رو میبینه , میگه:مامانی کی میایم برای نی نی مون از اینا بخریم؟؟؟بغل

نفسم یه چیز خیــــــــــــــــــــــــــلی جالب و خوب و هیجان انگیز , یه چیزی که من همیشه آرزو داشتم همونجوری بشه , تاریخ تولدت میدونی دقیقا با تاریخ تولد ایمان عزیزم یکی شده

اینقدر خوشحالم که نهایت نداره , خیلی قشنگه و خیلی عالیه که تاریخ تولدتون یکی باشه , خیلی دلم میخواست که اینجوری بشه و خداروشکر که همینجوریه .این تاریخ تولدته

2/6/1393

خیلی خوبه مگه نه ؟؟؟تولداتون رو با هم میگیریم البته میگن : چون سزارینی هستی باید دو هفته زودتر بچه ت رو به دنیا بیاری ولی من اگه خدا بخواد میخوام دقیقا تو همون تاریخ تو رو به دنیا بیارم.

کوچولوی عزیــــــــــــــــــــــــــــــز من تا این لحظه 3 ماه و 18 روز تو دل مامانشه . کی باشه که بشه 9 ماه و اندی روزابرو

I love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فهيمه
13 اسفند 92 1:30
سلام ماماني عزيز تبريك ميگم به خاطر كوچولوي در راه.منم دو تا گل پسر دارم.خوشحال ميشيم پيشمون بياين.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنونم چشم حتما میام
ایران بوک شاپ
13 اسفند 92 8:10
کتاب بچه داری زیباست راهنمای کامل مراقبت از کودک از تولد تا مدرسه نویسنده/ مترجم: میریام استاپارد 584 صفحه - وزيري (گالينگور) شابک:0-78-6617-964-978 ناشر: معیار آنچه در این کتاب می خوانید : آخرین توصیه ها درباره مراقبت روزانه از کودک به اضافه پیشنهاداتی برای بهبود بهداشت جسمانی و روانی فرزندتان از هنگام تولد تا زمان مدرسه رفتن ، معرفی تفاوتهای نوزادان دختر و پسر و چگونگی برخورد با این تفاوتها ، بیان نکاتی در مورد مراقبت از نوزاد - تغذیه نوزاد( شیر خشک و شیر مادر،معرفی غذای های جامد اولیه برای نوزادان ، غذا خوردن کودکان به تنهایی ،معرفی نیازهایی غذایی در دوره های مختلف سنی ،کنترل وزن نوزادان ،معرفی برنامه های غذایی و...) - حمل نوزاد ، نحوه بغل کردن ، انواع ماساژ و ورزش کودکان و...، - پوشاک (انتخاب لباس مناسب ،لباس خواب برای نوزادان ،نحوه لباس پوشاندن به نوزادان و..) - حمام کردن و بهداشت( نحوه استحمام نوزادان با وان و اسفنج ، مراقبت از موها – ناخن ها – دندان ها و.. ، نحوه پوشک کردن نوزادان ، تمیز کردن وحفظ بهداشت نوزادان ) - خواب و بیداری کودکان ، نحوه خواباندن نوزاد ، دلیل گریه نوزادان و نحوه آرام کردن آنها و...) (لازم به ذکر است که اکثر بخش های کتاب مصور بوده و بیشتر مطالب آن به صورت تصویری توضیح داده اند.) علاوه بر این بیان نقش بازی و زندگی اجتماعی در رشد کودک ، بیان تاثیر خانواده بر رشد کودک ، بیان نیاز های خاص کودکان ، معرفی بیماری های شایع کودکان و نحوه برخورد با آنها و ده مطلب آموزنده دیگر از جمله مطالب این کتاب هستند. برای مشاهده کتاب به آدرس سایت مراجعه نمایید ...
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:23
سلام مامان ایمان جون خووووووووودم نبودی چن وقته عسیسسسسسسسسسسسمیه دنیا تشکر از همه لطفتشما لطف دارین یه دنیاااااااااااا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , من که همیشه هستم , شما کم پیدایین؟؟!! فدات
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:24
آره والا خانومی ،قربون دهنت ،منم میگما خیلی مظلوم و بی سرو صدام نمیدونم چرا هیشکی منو باورم نداره خخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
الهههههههههههههههههههههههی قربون اون مظلومیتت!!
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:25
مامان ایمان جووووووووووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! شما حامله این عایاااااااااااااااا؟؟؟
مامان
پاسخ
آیسان جوووووون اینقدر بهمون سر نزدی که یادت رفته
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:26
ای خدای من عزیز دلمممممممممممممممممممم از ته دل مبارررررررررکهایشالله یه هم بازی خوب و خوشگل برا ایمان جونم میاددددددددددددد
مامان
پاسخ
فدای تو
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:28
دخمل یا پسر هر چی باشه ایشالله چهر ستون بدنش سالم و سلامت باشه و قدمش براتون مبااااااااااااااااااااارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــزم , ایشالا
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:28
ای جاااااااااااااااانم چه رویایی دو تا نازدونه ها تولدشون یه تاریخی باشه
مامان
پاسخ
خیــــــــــــلی عالیه برنامه ریزی رو حال کردی!!!
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:29
ایشالله به سلامتی و فرج خیر عزیز دلم،خوشحال شدم براتوووووووووووووووووووووووووون یه دنیاااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
ممنون گلم , قربونت
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 9:31
عععععععععععععععععه وا این نی نی کوشولو هواس منو برد ،من اصلا حالی از ایمان جون خودم نپرسیدم!!!!!!!!!!!خوبی خوشگل خالههههههههه..قربونت برم بووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون , خداروشکر خوف خوفم
مادر
13 اسفند 92 10:22
سلام تبریک مجدد خوشحالم که همه چیز عالیه و اونطور هم که میخواستی شده یعنی یکسانی تاریخ تولدهاشون.امیدوارم بقیه زمان باقی مونده هم به آسونی و خوبی طی بشه و خواهر یا برادر ایمان جون زودتر در کنارش باشه به سلامتی و عاقبت به خیری فرزندانتون
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــــــــــزم فدات
مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 12:55
وای چ جالب تولدا باهم
مامان
پاسخ
آره دیگه , ما اینیم خواهر!!!!!!
آیدا
13 اسفند 92 17:46
وای عمه خییییییییییلی هیجان داره که بدونی تولد دو تا تو یک روزه نه
مامان
پاسخ
آره عزیزکممممممممممممممممممممم, خیلی باحاله
مامان خانمی
13 اسفند 92 21:21
آخی بالاخره اومدین و از حال کوچولوی تو راهیتون هم ما رو با خبر کردین. خدارو شکر که همه چی خوبه. ما هم منتظریم ببینیم کوچولوتون دختره یا پسر.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا دو هفته بعد
فهیمه
14 اسفند 92 11:47
سلام مامانی خدا رو شکر که نی نی نازتون سالمه ایمان جونم خوبه؟ گل پسر رو ببوسید.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , ایمان هم خوبه سلام داره خدمتتون
مامان ترنم
16 اسفند 92 10:20
ان شاا... كه يه دختر ناز چادر به سر و يا يه پسر كاكلي ، هر چي كه هست سالم باشه و خدا براي پدر و مادرش حفظش كنه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فداااااااااااات
مامان خمبل و فنقول
18 اسفند 92 11:45
چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر جالب که تاریخ تولدشون یکی میشه. خیلی مبارک باشه مامان ایمان
مامان
پاسخ
آره واقعا فدات , ممنوننننننننن