ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

محرم92

1392/8/25 12:09
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم

این چند روز تعطیل تاسوعا و عاشورا رفتیم خواف ,خونه ی مادرجون زهرا البته این دفعه بر خلاف سالهای گذشته که میرفتیم یه هفته ای میموندیم فقط دو روز اونجا بودیم و زود برگشتیم,به قول خاله فاطمه بچه ی مدرسه ای و هزار تا مشکل

همون دو روز هم خیلی خوب بود هم برای شما و هم برای من,چون همه خونه ی مادر جون بودن حسابی دور و اطرافت پر بود و با همه بچه ها بازی کردی و خستگی این دو ماه اول کلا از تنت بیرون رفتاصلا از شلوغی خوشت نمیاد و اصلا حسینیه و هیئت نرفتی,تو این مورد کاملا بر عکس منی وگرنه در بقیه موارد کاملا با هم در تفاهم کامل به سر میبریمم

برای من هم خوب بود چون حسینیه رفتم و همه ی دوستامو دیدم حتی چند تا از دوستای قدیمیم رو.

دایی محمد هم طبق معمول هر سال شله ی نذری اش رو تو خونه های قدیمیه مادر جون درست کرد و شما کلی شله ها رو هم زدی,موقع هم زدن نذری بهت گفتم:ایمان هر چی آرزو داری سر دیگ به خدا بگو که زودتر آرزوهات برآورده بشه,بعد از چند دقیقه اومدی پیشم و گفتی:هم زدم و آرزومو گفتم.

من: چرا اینقدر طول کشید؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمان:آخه آرزوهام زیاد بود

من:حالا چه آرزویی کردی؟؟؟؟

ایمان:خصوصیه!!!من به خدا گفتم به شما که نمیگم!!!

من:فقط یکی!!!!!!

ایمان:باشه,مهم ترینش اینکه یه لاک پشت کوچولو داشته باشم

الهی فدای اون دل کوچولو و آرزوی مهمت بشـــــــــــــــــــم مـــــــــــــــــن عزیـــــــــــــــــزم.

و از پنج دقیقه ی بعد سوالاتت شروع شد!!!

مامان من کی به آرزوم میرسم؟؟؟

همین امشب آرزوم برآورده میشه؟؟؟

خدا چجوری منو به آرزوم میرسونه؟؟؟

شب که میخوابم میاد میذاره کنار بالشم؟؟؟

باید بخریم یا خدا همینجوری میده؟؟؟

و.................................

هنوز هم دارم جواب سوالای تو رو میدم و تو هم هنوز منتظری که هر چه زودتر به آرزوت برسی.

نذرت ایشالا قبول باشه دایی محمد جون

محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اریا
25 آبان 92 12:49
امیدوارم نذرتون قبول وپسر تون زیر سایه باری تعالی همیشه سالم وتندرست باشه وزیر سایه پدرومادرش بزرگ بشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا
25 آبان 92 16:52
وای عجب دیگی..ایشالا قبول باشه
مامان
پاسخ
ایشالا
مامان بردیا
25 آبان 92 16:53
ماشالا به آقا ایمان مهربونوباهوش...خوشحالم که بهتونخوش گذشته
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم,جای شما خالی بود
عمه عاطفه جووون
25 آبان 92 23:43
سلام ایمان جوووووووووون.قبول باشه عمه جووون...
مامان
پاسخ
ممنون عمه جووووووووووونی
ستارگان آسمان من
26 آبان 92 3:22
مامان
پاسخ
مامان ترنم
27 آبان 92 7:45
عزاداريهاتون قبول عزيزم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم, همینطور از شما هم انشااله قبول باشه
مامان ترنم
27 آبان 92 7:46
ايمان جون چه عجله داره براي رسيدن به اين همه آرزوي كوچولو و قشنگ. البته گاهي بايد مامانا آرزوهاي اين كوچولوها رو بدونن تا اون آرزوها برآورده بشه.
مامان
پاسخ
این گل پسر ما بسیـــــــــــــــار عجول میباشد البته صد در صد,البته من از پارسال دنبال یه لاک پشت کوچولو بودم ولی خدا رو شکر پیدا نکردم
ستاره های آسمانی من
28 آبان 92 19:06
عزیزم انشالله که آروزت زود برآورده میشه نذری داداشتون هم قبول باشه
مامان
پاسخ
انشاالله
الهام مامان علیرضا
28 آبان 92 19:10
نذرت قبول عزیزم ایشالا شش ماهۀ حسین نگهدارت باشه عزیزم خدا از دایی محمدتون هم قبول کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله