ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

التماس دعا.............

1392/8/25 21:20
نویسنده : مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم

التماس دعای ویژه دارم

یکی از اقواممون بیماری خیلی سختی گرفته,سرطان روده . تا حالا نصف روده هاشو برداشتن ولی هنوز خوب نشده ,تو رو خدا تو این شبای عزیز واسه همه ی مریضا دعا کنید , پارسال خودش روز عاشورا تو هیئت بود و عزداری میکرد ولی امسال به خاطر وضعیت حادش تو ماشین بود و ماسک زده بود,اصلا نشناختمش اینقدر که لاغر شده بود و تمام موهاش ریخته بود به خاطر شیمی درمانی.

یا من اسمه و دوا و ذکره و شفاء

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا
25 آبان 92 16:50
کیه عزیزم.من میشناسم؟؟؟
مامان
پاسخ
فامیلیش نجف زاده ست,نمیشناسیش عزیزم.
ستاره های آسمانی من
28 آبان 92 19:01
انشالله خدا شفا بده
مامان
پاسخ
انشاالله
الهام مامان علیرضا
28 آبان 92 19:11
ایشالا خدا شفاشون بده می دونم خیلی سخته
مامان
پاسخ
خیــــــــــــــلی
فهیمه
5 آذر 92 12:28
در جواهر القرآن آمده است هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند. ” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من ظالمین “
مامان
پاسخ
عزیزم ممنون از راهنماییتون