ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

روزت مبارک بهترینم

1392/8/14 9:40
نویسنده : مامان
699 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عزیـــــــــــــــــــــــز دلم:روزت مبارک

عشــــــــــــــــــــق من:روزت مبارک

پســـــــــــــــــــــر گلم:روزت مبارکsmile emoticon kolobok

نفس مامان,امروز سیزده آبانه,میدونی چه روزیه؟؟سوال

نمیدونی؟؟!!متفکر

خب من بهت میگم

عزیزترین من,امروز سیزده آبان ,روز دانش آموزهامسال اولین سالیه که شما تو گروه دانش آموزها هستی.

روزت مبـــــــــــــــارک

اینم کادوی ایمانم به مناسبت روز دانش آموز

niniweblog.com

این روز رو به همه ی دانش آموزان عزیز مخصوصا برادرزاده های عزیــــــــــــــــــــــــزم:سارا جون,فاطمه جون,آیداجـــــــــــــــــونم,پریسا جون و حسین جون تبریک میگم,امیدوارم همیشه موفق باشین گلای من.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

میگویند باران,یعنی نقطه چین تا خدا.

تا امتداد نقطه چینها برایم عزیزی نازنیـــــــــــــــــــــــنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محمد امین گل همیشه بهار مادر
13 آبان 92 18:34
وای چه روزهای قشنگی رو سپری میکنی
کاش این روزها برا من هم زود بگذره منم این روز رو به پسرم تبریک بگم
خدا حفظش کنه چه پسر نازی دلری
این روزها مطمئناً سخت مشغول هستی


عزیزم ممنون که اومدی
چشم به هم بزنی محمد امین جان دانش آموز میشه
مرسی گلم
مامان آرش و آیناز
13 آبان 92 19:13
سلام
ایمان جون روزت مبارک عزیزم انشالله همیشه موفق و سربلند باشی


ممنون خاله جون
مامان بردیا
13 آبان 92 19:42
بازم روزت مبارک دانش اموز نمونه


مامان امیرناز
14 آبان 92 0:27
سلام فرشته کلاس اولی روزت مبارکککک


مامان سروش و سروین
14 آبان 92 18:40
روزت مبارک آقای دانش آموز. امیدوارم همیشه موفق باشس عزیزم.


ممنون,چه عجب خانمی,خوش اومدی عزیزم
آیدا
15 آبان 92 12:35
مررررررررررررررررسی عمه جونم من هم روز دانش آموز رو به ایمان جونیییییییییییییییی تبریک میگم ببخشید با تاخیر اینم کادوی ایمان جون به مناسبت روز دانش آموز

خواهش میکنم عزیـــــــــــــــــــزم
این هم از طرف ایمان برای آیدا جوووووووووووونی
راستی کجا بودی؟؟؟؟؟؟
میبینم یه چند وقتیه آمار وبلاگم کم شده!!!!!
ستارگان آسمان من
15 آبان 92 16:48







مامان ترنم
17 آبان 92 8:33
روزت مبارك ايمان عزيز.


الهام مامان علیرضا
19 آبان 92 11:49
روزت مبارک ایمان عزیزم راستش ما هم روزسیزده آبان جشن عروسیمون و گرفتیم و رفتیم زیر یک سقف
مامان
پاسخ
مبارک باشه,عجب روز خوبــــــــــــی
عمه عاطفه جووون
20 آبان 92 18:05
سلام عمه جون.روزت مبارک.ایمان جون به وبلاگ نی نی ما هم سر بزنین خوشحال میشیم.اینم آدرسش: www.namakezendegi.niniweblog.com منتظرتون هستیم...
مامان
پاسخ
چشم عمه جون حتما,همین الآن میام
مامان ترنم
21 آبان 92 11:12
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟ فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟ توي اين روزهاي محرم اگر دلتون شكست التماس دعا.....
مامان
پاسخ
آیدا
21 آبان 92 16:43
وووووووووووووووووووواییییییییییییییییییییی عمه نمی دونی چقدر خوشحال شدم مرررررررررررررررررررررسی واقعا ممنونم عمه جوووووووووووووووووووووون
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیــــــــــــــــــــــــزم , اگه میدونستم ایــــــــــــــــــــــــــــــــنقدر خوشحال میشی زودتر دست به کار میشدم