ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

روز پدر مبارک.

1393/2/22 23:49
نویسنده : مامان
588 بازدید
اشتراک گذاری

تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

همسر عزیزم

عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.


پسر بی نظیرم

میگن خدا به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده. بوسنازنینم با تمام وجود دوستت دارم و به وجودت افتخار می كنم. روزت مبارك.

شکلکهای جالب آروین

اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .

روز پدر مبارک

شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان عالمه
23 اردیبهشت 93 16:26
روز پدر مبارک .آپم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , آمدم
الهام مامان علیرضا
23 اردیبهشت 93 23:16
روز مرد رو به ایمان جون، بزرگ مرد کوچک، و پدر بزرگوار تبریک میگم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدات
مامان مرضیه
24 اردیبهشت 93 11:25
سلام مامان ایمان جون ماشالله به گل پسری بعد مدت ها اومدم. اگه دوست داشتین یه سری هم به ما بزنین.
مامان
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزم , چه عجب !! کجا بودین شما؟؟؟؟؟ حتما میام
مامان فهیمه
25 اردیبهشت 93 16:36
ایمان جون روزت مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جووووووون
مامان صغر ی
25 اردیبهشت 93 22:11
در ماه رجب نور خدا می تابد / از روی علی نور خدا میتابد در خانه حق حقیقتی شد نهان / پرورده ی دست حق علی می آید ولادت حضرت علی علیه السلام بر شما مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور
ستارگان آسمان من
13 خرداد 93 2:34
انشالاه همیشه همین طور عاشق باشین و در کنار
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور شما