ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تولدت مبارک باباجونم

1392/9/30 14:04
نویسنده : مامان
396 بازدید
اشتراک گذاری

تنت به ناز طبيبان نيازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هيچ عارضه شخص تو دردمند مباد

جمال صورت و معني ز امن صحت توست
که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد

در اين چمن چو درآيد خزان به يغمايي
رهش به سرو سهي قامت بلند مباد

در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد
مجال طعنه بدبين و بدپسند مباد

هر آن که روي چو ماهت به چشم بد بيند
بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوي
که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد.

پسر گلم میدونی که امشب تولد بابایی جونه و مصادف شده با شب یلدا,بلندترین شب سال .

بابایی جونم تولدت مبارک , کادو طلبت خندهخنده

هر سال ما شب یلدا میریم خونه مادرجون وتقریبا همه ی اقوام میان اونجا چون تو مشهد مادرجون بزرگ فامیله, به همه حسابی خوش میگذره و بابایی هم کلی برای ما حافظ میخونه و فال میگیره .

چون بابایی عاشق حافظه , منم یکی از غزلیاتش رو اینجا نوشتم و تقدیمش میکنیم به باباجون.

اینی که گفتم بابایی حافظ رو دوست داره منو یاد یه خاطره انداخت:تو دوران عقدمون یه دفعه که بابایی اومده بود پیشم برام یه دیوان حافظ قشنگ به عنوان هدیه آورده بود و جالبیش اینجا بود که من اصــــــــــــــــــلا هیچ علاقه ای به شعر و شاعری و شعرا نداشتمچشمک و بابایی هم اینو میدونست !!!!ولی بازم برام حافظ خریده بود و به گفته ی خودش میخواست اینجوری منو علاقه مند کنه به شعر و کمی تا قسمتی موفق شددروغگو

اون دیوان حافظ رو دارم چون هم هدیه ست و هم یادگار روزای تلخ و شیرین گذشتمه و هم خیلی قشنگه....

عزیزم

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازنین جون
30 آذر 92 14:26
روی شما مثل گل هندونه/خنده هاتون مثل قاچ هندونه/ روزگارتون مثل پوست هندونه/جیبتونم پر تخم هندونه....یلدامبارک در ضمن بابای ایمانی جوووووووون تولدتون مبارک انشاا... که 10000ساله بشین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , یلدای شما هم مبارک
مامان محیا(ارام جانم)
30 آذر 92 14:53
شب یلدا همیشه جاودانی است/زمستان را بهار زندگانی است/شب یلدا شب فر وکیان است/نشان از سنت ایرانیان استپیشاپیش یلدا مبارک
مامان
پاسخ
یلدای شما هم مبارک باشه عزیزم
مامان محیا(ارام جانم)
30 آذر 92 15:22
ای بدجنسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
مامان محیا(ارام جانم)
30 آذر 92 15:46
خصوصی
مامان
پاسخ
عزیزم رفتم چیزی نبود
فهیمه
30 آذر 92 21:19
تولد بابای ایمان جون مبارک
مامان
پاسخ
مرسی فهیمه جون عزیز
مامان محیا(ارام جانم)
3 دی 92 18:51
شرمنده.گویا غیبم زده بود.
مامان
پاسخ
مامان ترنم
5 دی 92 7:49
تولد همسري مبارك. ان شاا... هميشه سالم و سرحال باشن و سايه‌شون بالاي سر شما و ايمان جون باشه.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم