ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (◕‿-)

1392/9/24 12:11
نویسنده : مامان
318 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم , جونم , عمرم , عزیزم

دیروز صدای (ایـــــــــــــــ)رو هم یاد گرفتین,این یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!یعنی اینکه پسر گلم تمام صداهای اسم قشنگشو یاد گرفتهتشویق

البته بلد بودی بنویسی ولی خب فقط چشمی , الآن دیگه خودت میفهمی صداهاش چیه و چطور نوشته میشه , به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم یه جشن کوچولو تو کلاست برات بگیریم لبخند

دیشب رفتیم شیرینی فروشی که برات شیرینی بگیریم و ببری مدرسه , خودت هم میخواستی انتخاب کنی بهت گفتم : غیر از شیرینی خامه ای و کیک خامه ای (چون برای بچه ها سر کلاس سخته)هر چی خواستی بگو.....

ده دفعه که انتخاب کردی و پشیمون شدیهیپنوتیزماز آخر کیک مغزدار گرفتی و منم امروز رفتم آبمیوه گرفتم و ظهر بردیم مدرسه.....

یه ریز میگفتی:مامانی من خودم میخوام به بچه ها شیرینی بدم.چقدر خوشحال بودی و به هر کدوم از دوستات دو سه باری تعارف کردیقلبکلی هم دوستات خوشحال شدن و ازت تشکر کردن وبرات دست زدن, البته دوربین یادم رفت و نتونستم عکس بگیرمکلافه

خیلی خوشحال بودی و منم از شادی تو هزار برابر بیشتر ماچ

ایمان جزء سرمشقاچشمک

یه اتفاق بد هم دیشب برات افتاد,رفته بودیم بیرون و شما برای خودت بازی میکردی؛یه لحظه حواسم ازت پرت شد و افتادی کنار شمشادااوه فقط خدا بهمون رحم کرد که اون شاخه اش به چشمت نخورد......خدا رو شکر

الهی بمیــــــــــــــــــــــرم برات مادر,آخه یه کم بیشتر مواظب خودت باشششششششششبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان بردیا جون
18 آذر 92 8:34
هــــــــــــــــــــــــــــورا.مبارکه ایمانی منم شیرینی میخوام وای خواهر چه کیفی کردی
مامان
پاسخ
ممنوم عزیزم بفرمایید در خدمتیم
مامان بردیا
18 آذر 92 8:35
ماشالا به ایمان
مامان
پاسخ
مامان بردیا
18 آذر 92 8:36
خدا مرگم بده...خوب شد تو چشمش نخورد آخه تو چقد شیطونی آقا ایمان
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیـــــــــــــــزم,واقعا خدا بهمون رحم کرد
مامان بردیا
18 آذر 92 8:37
مامان
پاسخ
آیدا
18 آذر 92 9:27
مبارررررررررررک باشه ایمان جوووووووووووون راستی یه سوال ایمان دست چپه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
مرسی آیداجوووووووووووووون آره عزیزم
مامان پارسا
18 آذر 92 10:40
خدا بهتون رحم كرده به چشمش نخورده چه جالب ايمان جون چپ دستن
مامان
پاسخ
آره واقعاااااااااااا!!!! آره عزیزم چپ دسته پسر من
مامان نازنین جون
18 آذر 92 18:30
تبریک میگم ایمان جوووووووووووووووووووونمما کی بیایم شیرینی بخوریم
مامان
پاسخ
ممنون زندایی جون,هر موقع دوست داشتین بفرمایین
مامان نازنین جون
18 آذر 92 18:32
حواست رو بیشتر جمع کن پسرگلم خدا رحم کردددددددددددددددددده
مامان
پاسخ
آره واقعا
طرلان
18 آذر 92 18:59
سلام عزیزم.تبریییییییییییییییییییییک بابت اینکه اسمشو یاد گرفته بچها وقتی اسمشونو یاد میگیرن دیگه فکر میکنن کلا باسواد شدن...به امید اینکه یه روزی در منصبهای عالی اسمشو با افتخار امضا کنهو شما کیفشو ببری
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم,ایشــــــــــــــــالا
ستارگان آسمان من
19 آذر 92 2:58
خدارو شکر خیلی نزدیک چشمشه....ایمان دسته چپه نه؟
مامان
پاسخ
آره عزیزم
عمه عاطفه جوووووووون
19 آذر 92 11:17
مبارکه،ایشالله شیرینی دومادیت عمه جوون.
مامان
پاسخ
ایشاللللللا
مامان عرفان
20 آذر 92 9:02
آفرين ايمان جون كه صداي ايي را ياد گرفتي و حالا ميتوني اسم خودت را به راحتي بنويسي .
مامان
پاسخ
بهناز
20 آذر 92 9:02
سلام ..خدا برات نگه داره ايمانتو..سر بزن به من و كليپس رايان و ببين
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,ممنون که بهمون سر زدی,حتما میام
مامان عرفان
20 آذر 92 9:02
منم شيريني ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي
مامان
پاسخ
بفرمایید عزیزم
مامان عرفان
20 آذر 92 9:05
خدا رحم كرد شمشاد به چشمش نرفت
مامان
پاسخ
خدا خیـــــــــــــــلی به من لطف کرد
مامان ارمیا و ایلمان
20 آذر 92 11:27
الهی بگردم صورتش زخمی شده. آفرین پسری که یاد گرفتی بنویسی.
مامان
پاسخ
آره دیگه خاله جون,من دیگه مـــــــــــــــــــــــــــرد شدم
عالمه مامان امیرحسین
20 آذر 92 13:15
سلام شما خوبین؟منم لینکتون کردم .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,به جمع دوستان ایمان جووووووونم خوش اومدین
مامان ترنم
21 آذر 92 8:40
مباركت باشه ايمان جون . جشن اسمت رو هم گرفتي..
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون,آره دیگه اسممو کامل یاد گرفتم
الهام مامان علیرضا
21 آذر 92 14:25
آفرین عزیزم ماشاله به تلاشت چه کار خوبی کردی برای هم کلاسیهات شیرینی بردی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
فهیمه
24 آذر 92 22:13
ایمان جون چه خط زیبایی داری آفرین پسر گلم خاله جون یه کم بیشتر مواظب خودت باش و این همه مامان مهربونت رو ناراحت نکن
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون سعی خودمو میکنم