ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خرس؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

1392/9/24 12:05
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همینجوری بیکار , بیعار برا خودم داشتم وبگردی میکردم که چشمم خورد به دو تا خرس , مادر و بچه بودننیشخند

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی برای من که قشنگ و جالب بود امیدوارم شما هم خوشتون بیاد دوست جونالبخند

یک خرس قطبی کودک بسیار شیطان باعث تحریک و عصبانیت خرس مادر می‌شود. مادر خشمگین در نهایت با آغوش خرس کودک آرام می‌گیرد. تصاویر را ببینید.

خیلی باحال بود مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این صحنه بسیار زیبا در باغ وحش آلبورگ در دانمارک اتفاق افتاده است. این ماجرا به سوژه و شکار عکاسان تبدیل شد. در این دو تصویر خرس کودک را در مقابل پرخاش خرس مادر نشان می‌دهد. عکس‌العمل بی‌نظیری که در دنیای حیوانات رویدادی اگر نه بی‌نظیر بلکه کم‌نظیر است.

در تصویر اول، خرس کودک با ترسی که از پرخاش مادر دچار آن است، روبرو است. تصویر دوم عکس‌العمل زیبای این خرس کودک با در آغوش کشیدن و نوازش کردن مادر، پاسخی به این پرخاش است. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرمان
24 آذر 92 12:13
جالب بود
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
24 آذر 92 15:43
خیلی جالب بود به این میگن همون ... کردنِ مادر درست مثل بچه های خودمون منتها این که این عمل به ذهن یه دونه خرس هم رسیده خیلی باحاله
مامان
پاسخ
خرسای این دوره زمونه هم یاد گرفتن دیگه
مامان سینا
24 آذر 92 17:53
خیلی باحال بوووووووووود
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
24 آذر 92 18:41
خیلی خیلی جالب بود
مامان
پاسخ
مامان ترنم
25 آذر 92 9:16
خييييليييي جالب بود. چه عكس العمل به جا و زيبايي داشته اين خرس كوچولو.
مامان
پاسخ
آره واقعا سریع مامانشو خلع سلاح کرده
ستارگان آسمان من
26 آذر 92 2:01
خیلی جالب بود
مامان
پاسخ
مامان عرفان
26 آذر 92 8:43
خيلي جالب انگيز بودن ماماني . دستت ندرده كه اين عكسها را اينجا گذاشتي تا ما هم ببينيم . يك دنيا تشكر .
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم , خوشحالم که خوشتون اومد
عالمه مامان امیرحسین
26 آذر 92 17:12
آخی عززززززیزم خییییییییلی بامزه بود و جالب
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
27 آذر 92 11:29
سلام...........چه عجب قالبش رو عوض کرددددددددددددددددی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام امتحانی بود,داشتم قالبهای مختلف رو امتحان میکردم , خوشم نیومد دیدم همین قالب خودش بهتره
الهام مامان علیرضا
28 آذر 92 16:16
مامان
پاسخ
مامان پارسا و پوریا
29 آذر 92 16:10
جالب بود ممنون که بهمون سر زدید.با افتخار لینکتون کردم
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم به جمع دوستان ایمان جوووووووونم خوش اومدین
مامان بردیا
30 آذر 92 9:42
وای چه جالب.....دقیقا منو بردیا
مامان
پاسخ
مامان عرفان
30 آذر 92 12:00
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !!! شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها
مامان
پاسخ
عمه عاطفه جوووووووون
30 آذر 92 12:44
سلام خیلی جالب بود.دنیای حیوونای وحشی هم عشقولانه زیاد داره ها!!!!
مامان
پاسخ
سلا عزیزم,آره واقعا
مامان ترنم
30 آذر 92 12:52
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند یلدا مبارک
مامان
پاسخ
فهیمه
30 آذر 92 13:22
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید، یلدا مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک