ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خدایا ازت ممنونم..........

1392/11/19 11:03
نویسنده : مامان
422 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنونم ؛

 من می‌تونم تمام زیبایی‌های پیرامونم را ببینم ،
 کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه هست


خدایا ؛
 من می‌تونم راه برم ،
 کسانی هستند که هیچوقت نتونسته‌اند حتی یک قدم بردارند


خدایا از تو ممنونم ؛
 که دل رئوف و شکننده‌ای دارم ،
 کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمی‌کنن


خدایا سپاسگزارم ؛
 که به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم ،
 کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری که به من داده‌ای بی‌بهره‌اند


خدای عزیزم ؛
 من می‌تونم کار کنم ،
 کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمره‌شون هم به دیگران محتاجند ،
 برای این نعمت بزرگ از تو سپاسگزارم


خدای دوست‌داشتنی من، از تو ممنونم ؛
 که کسی هست که منو دوست داره ،
 کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست


خداجونم , ازت ممنونم

که خانواده ای دارم که بیش از همه چیز تو دنیا دوستشون دارم و برام عزیزن

کسانی هستند که از این نعمت بزرگ محرومند.....


خدای مهربانم , ازت ممنونم

بابت فرزندی پاک و سالم

کسانی هستند که..........



 و بیش از همه‌ی این‌ها ؛
 برای هدیه‌ای که هر روز با هزار عشق و امید به من می‌دهی از تو سپاسگزارم

 هدیه‌ای که نامش زندگی‌ست

خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان خانمی
19 بهمن 92 11:04
سلام مامان ایمان جون واقعا خیلی قشنگ بود. سپاس چیزهایی رو گفتین که ما بعضی موقع تو زندگی یادمون میره. ممنون که فراموشم نمیکنی و همیشه بهم سر میزنی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , خوشحالم که خوشت اومد خواهش میکنم عزیزم , وظیفه ست
فرزانه جون
19 بهمن 92 12:52
واقعازیبابود بایدهمیشه شکرگزارنعمت های خداوند باشیم
مامان
پاسخ
parham,مامانش
19 بهمن 92 13:18
مامان
پاسخ
فهیمه
19 بهمن 92 19:36
شکر نعمت، نعمتت افزون کند. کفر نعمت، از کفت بیرون کند. زیبا بود.
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
20 بهمن 92 0:15
خیلی زیبا وبا احساس بود
مامان
پاسخ
خداروشکر , خوشحالم که خوشت اومده
مامان برديا
20 بهمن 92 19:46
سلام جاري بااحساس خودمممممممممم نه ...معلومه گوش شيطون كر بهتري خداروشكر.اميدوارم هميشه خوش باشي دلم براتون خيييييلي تنگ شده.مخصوصا واسه داداش خودم سلام برسون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , قربونت آره خداروشکر خیلی بهترم , ممنون از لطفت ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده , از کی نتونستیم یه دل سیر با هم گپ بزنیم !!!! ایشالا زود زود ببینمت شما هم سلام برسون , بردیا جوووووووووووون رو هم حسابی ماچ مالی کن
مامان برديا
20 بهمن 92 19:47
اينارم بذار رو لپاي شيرين ايماني
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیــــــــــــــزم , ممنون
مامان محیا(آرام جانم)
20 بهمن 92 21:03
خیلی خوب بود گلم
مامان
پاسخ
مامان محیا
20 بهمن 92 21:04
حال نی نی گلمون چطوره؟چندوقتشه الان؟
مامان
پاسخ
خداروشکر خوبه , امروز رفته تو سیزده هفته
ستارگان آسمان من
20 بهمن 92 22:54
خیلی لذت بردم عزیزم
مامان
پاسخ
فدات
مامان ترنم
21 بهمن 92 9:52
واقعا خدايا شكرت بابت همه چيز.
مامان
پاسخ
مادر
21 بهمن 92 12:40
سلام خیلی زیبا بود ممنون از یادآوری نعمتهایی که گاهی در اثر روزمرگی فراموششون میکنیم.
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان پارسا
23 بهمن 92 7:53
خيلي زيبا بود و از اون زيباتر اينه كه هر روز داشته هامون رو بشمارسيم تا قدر شناس خداي بزرگ و بخشنده باشيم
مامان
پاسخ
کاملا درسته
مامان پارسا
23 بهمن 92 7:54
خانومي خصوصي دارين
مامان
پاسخ
ممنون عزیز
طرلان
23 بهمن 92 15:27
همه اینایی که گفتی واقعا هم جای شکر داره منم همیشه شکر میکنم چون میتونست همه چیز خیلی با الان فرق میکرد....
مامان
پاسخ
مامان عرفان
26 بهمن 92 11:52
مامان
پاسخ