ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

من و ایمان و نی نی مون ......

1392/11/17 14:19
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان عزیــــــــــــــــــــــــــــــزم

خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی؟

این هفته که حسابی ترکوندی و حسابی هم خوش گذشت بهت , البته برفی که بشه برف بازی کرد نیومد فقط به خاطر سردی هوا یه هفته خونه نشین شدیچشمک

من فکر میکردم حوصله ات سر میره و بهونه ی مدرسه رو میگیری ولی دیدم نه بابا انگار نه انگار که مدرسه ای هست و کتاب و درسی , به زور و با اصرار من یه چند باری کتاب کاراتو با هم کار کردیم و دیگر هیچ !!!!یکسره بازی و کارتون.....اصلا نمیذاری من طفلی!!!به کامپیوتر نزدیک بشمناراحتالآن هم که من اینجا نشستم شما نیستی ,با بابایی رفتی فوتبال

تازه دعا میکنی که هفته ی آینده هم تعطیل باشهتعجب که امیدوارم نباشه چون خیییییییییییییییلی دیگه عقب میمونی.

جونم برات بگه که چهارشنبه شب رفتیم سونوگرافی , گفتم برم ببینم این فسقلی در چه حاله , هوا هم به شددددددددددت سرد بود , من که تو خود همون مطب یخ زده بودم , از اونجایی که شما اصصصصصصصصصلا طاقت یکجا نشینی و  انتظار کشیدن رو نداری حوصله ات سر رفته بود و از آخر بنده خدا بابایی پا شد شما رو برد بیرون , تو اون هوای سرد کلی با هم پیاده روی کرده بودین و بعدش هم پدر و پسری رفته بودین خرید کتاب و پیتزا خوری و خلاصه حسابی خوش گذرونده بودین لبخند

وقتی هم که اومدی اینقدر اون لپای نازت سرخ شده بود و یخخخخخخخخخخخ ولی خدا رو شکر سرماخورده نشدی , امسال گوش شیطون کر نسبت به پارسال خیلی بهتری قلب

از کوچولومون برات بگم : خدا رو شکر دکتر گفت که وضعیتش خوبه و هیچ مشکلی نداره و رشدش هم طبیعی بود و خلاصه کلی خوشحالم کرد لبخند

نمیدونم چرا بیخود و بیجهت میترسیدم قلب نداشته باشه !!!به خانم دکتر گفتم : قلب داره ؟؟؟ زنده ست؟؟؟

دکتره با تعجب نگام کرد و گفت: یعنی چی زنده ست؟مگه جنینی که قلب نداشته باشه زنده میمونه تا الآن !!! بعدشم صدای قلب نازشو برام گذاشت , چه حالی میده وقتی صدای قلب عزیز دلتو  پاره ی تنتو میشنوی و از سلامتیش مطمئن میشی . 

اصلا نمیدونم این چه اخلاقیه از من , یک فکرای عجیب غریب به سرم میزنه بعضی وقتا که به قول معروف مرغ سرخ شده تو دیس خنده ش میگیره , اینجوریم دیگه چه میشه کردسبز

اولین عکس کوچولوی تو راهی مابغل

این هم اولین عکس از شما زمانی که تو دل من بودی عزیزمماچ

شما اینجا دوازده هفته و شش روز بودی عشقمقلبقلبقلبقلبقلب

میبینی زمان چه زود میگذره , حالا ببین چقدر آقا شدی بغل

راستی یه اتفاق بد , دقیقااااااااااا همون چیزی که ازش میترسیدم سرم اومد اوه

دندونی که قبلا گفته بودم لق شده , همونجوری مونده و نیفتاده و اتفاق بد اینه که از پشتش دندون دائمیت دراومده , دیشب به من گفتی: مامان فکر کنم لثه ام پاره شده !! بعد که نگاه کردم دیدم واااااااااااااااااااای دندون دراومده اونم کج ناراحت

باید هر چه زودتر بریم پیش دندونپزشک , فکر کنم بکشه

من که شرمنده نمیتونم بیام , اصلا طاقت ندارم ببینم  , باید با بابایی بری .........

امیدوارم برات راحت باشه عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــز دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

برایت چه بخواهم ز خدا؟!

بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد

عشق محتاج نگاهت باشد

خلق لبریز دعایت باشد

و دلت  تا به ابد وصل خدایی باشد که همین نزدیکیست...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مادر
17 بهمن 92 22:01
سلام عزیزم. خوشحالم که نی نیت خوبه و سونوش نرمال بوده.از اون فکر بدا هم به فکر همه مادرها میزنه بخصوص اوایلش که خیلی بیشتره.ایشائا.... به سلامتی مثل ایمان عزیز در آغوش گرمت میگیریش و بزرگ میشه مثل فرزند اول.زمان خیلی زود میگذره.من هفته بیستمم داره تموم میشه و بچه ما تو خرداد به دنیا میاد. ایمان خبر داره؟ عزیزم من چون به دوستان هم لینکی اطلاع این موضوع را ندادم و از اونجایی که چندتا از دوستان کمی کنجکاو هستند و فعلا دوست نداشتم در جریان باشند در وبلاگ مطلبی با این موضوع نگذاشتم.پیغام پر از محبتت را در این رابطه را به قسمت خصوصیم انتقال دادم.اگر دیدی نیست دلیل بر بی ارزشی پیغامت نبود.اگر پیغامی در این رابطه خواستی بگذاری لطفا فعلا خصوصی بذار. و یا به وبلاگ فرزند دومم با عنوان www.soltanghalbha .niniweblog.com بذار .ممنون
مامان
پاسخ
ممنون گلم , پس شما به سلامتی نصف راهو رفتی , ایشالا بقیه ش رو هم به سلامتی بگذرونی حتما عزیزم
مامان برديا
18 بهمن 92 0:16
سلام.چقدر خوشحالم كه ني ني كوچولو حالش خوبه.كاش زودتر بفميم دخمله يا پسمل جاري جون به هرچي فكر كني همونو به سمت خودت جذب ميكني ديگه اميدوارم هميشه شاد وسلامت باشين
مامان
پاسخ
سلام , ممنون عزیزم , ایشالا یک ماه دیگه مشخص میشه فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ایمان
18 بهمن 92 1:06
سلام عزیزم واییییییییییییی الهی نی نی توراهیروووووووووووو فداش بشم خدا خودش سلامت کنه نی نی جونووووووووووو ایمانو ببوسسسسسسسسسسس بیا پیشمون عزیز
مامان
پاسخ
سلام گلم, خدا نکنه , ممنون از لطفتون عزیــــــــــــــزم حتمااااااا
مامان ترنم
18 بهمن 92 10:41
سلام عزيزم. اميدوارم خودت و ايمان جون و ني ني خوشملتون هميشه سالم باشيد. از اين تعطيلات نگو كه اگه كل سال رو هم تعطيل كنن بازم اين بچه‌ها جا دارن براي بازي و اصلاااااااااااا دلشون هواي درس و مدرسه رو نمي‌كنه.
مامان
پاسخ
سلام گلم , ممممممممممممممنونم ازت گفتیم هوای مدرسه و بچه ها و معلمش که خیلی دوسش داره به سرش میزنه !!! ولی زهی خیال باطل !!!!
مامان محیا
18 بهمن 92 14:58
سلام عزیزم.ایمان خان خوبه.نی نی جدیده چطوره
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون جفتشون خداروشکر خوبن و سلام میرسونن
مامان نازنین جون
18 بهمن 92 17:15
سلام گلم خوشحالم از اینکه حال نی نی تو راهت خوبه انشاا... که همیشه شاد وسلامت باشید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , قربونت و ممنون از محبتت همینطور شما
مامان سینا
18 بهمن 92 17:43
سلام عزیزم خدا رو شکر که نی نی سالمه خیلی خوشحال شدم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , مرسی از حضورت
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 20:16
ایشالا کوچولو به سلامت به دنیا بیاد.در مورد دندون ایمانم نگران نباش.دندونای پارسا لق نشده پشتشون دندون دائمی در میومد.و هر بار باید می بردیم و دندونشو میکشیدیم. دندون ایمان که لق شده خیلی راحت در میاد.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم نمیدونم نه که خودم از آمپول دندون خیــــــــــــــــــــــــــــــلی میترسم , فکر میکنم برای ایمان هم سخته , حالا ایشالا که بدون نیاز به کشیدن خودش بیفته
مامان خانمی
19 بهمن 92 11:09
ما هم همینجوری بودیم فقط برعکس. وقتی تازه فهمیده بودیم که من باردارم بابای محمدسجاد چون میدونست من احساساتی هستم و فوق العاده بچه دوست واسه اینکه یه موقعی مشکلی باشه و من طاقت نیارم همش بهم میگفت حالا برو سونو شاید بارداری خارج رحمی باشه شاید پوچ باشه و خلاصه کلی ازین حرفا. ولی خداروشکر تا امروز که وروجکمون قلب نازش خوب خوب میزنه.
مامان
پاسخ
اولش معمولا همینجوریه خداروشکر ایشالا که همیشه ی همیشه قلب کوچولوش بتپه
parham,مامانش
19 بهمن 92 13:21
ان شالله سلامتمممممممم دنيا بياد عسيسمممممممممم بهت تبريك ميگممممممممم ان شالله دخمل باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
فرزانه جون
19 بهمن 92 13:27
ماکه ازتعطیلی مدرسه بیزاربودیم این گل پسرت به شمارفته وگرنه طلایی ها خیلی خیلی عاشق مدرسن
مامان
پاسخ
آره عزیزم,توراست میگی!!!!!!!!!!منطقه ی ما که اونقدر سرد نمیشد که بخوان تعطیل کنن وگرنه از خداتون و خدامون بود!!!!!!!
فهیمه
19 بهمن 92 19:35
وای عزیزم خوشحالم که نی نیتون سالمه ایمان جون رو ببوسید.
مامان
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم , فدااااااااااااااااااات
عمه عاطفه جوووووووون
20 بهمن 92 14:43
خیلی خوشحالم که جوجتون خوب و سرحاله ایشالله خودتم زودتر خوب بشی و از زیبایی این دوران لذت ببری.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , خداروشکر خیـــــــــــــــــــــــلی بهترم
ستارگان آسمان من
20 بهمن 92 22:55
مامان
پاسخ
طرلان
23 بهمن 92 15:24
ای جانم ...اینم ماچ من برای نینی گل اینده که ایشالا زودی بغلش بگیرید......نگران دندون ایمان جونم نباش داره مردی میشه برای خودش
مامان
پاسخ
فدای تو