ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خیــــــــــــــــــــــلی خوب.........

1392/9/23 21:24
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنین منقلبقلبقلب

امروز ظهر که از مدرسه اومدی از همون در حیاط تا دم در خونه برای خودت آواز میخوندی و خوشحال , داشتی میومدی , بعد بهم گفتی:مامانی امروز تو مدرسه ازمون امتحان گرفتن هم ریاضی و هم فارسی هر دو تاشون هم از اول کتاب , من هم از هر دو تاشون خیلی خوب گرفتم بعد هم بهمون جایزه دادن : یه قیچی کوچولوی کاغذبری با یه دونه پاک کنتشویق

وااااااااااااای اینقدر خوشحال شدم نفس من که نهایت نداره,خدارو شکر,تو همونی هستی که من میخواستم ممنون که منو به آرزوم رسوندیییییمژه

از ظهر هم که دیگه تب قیچی تو رو گرفته , با یه قیچی تیز افتادی به جون موهای بینوای مناوهفکر کنم یه, یه وجبی کوتاه شدن از ظهر تا الآن....

راستی یه چیز دیگه:از صبح تا الآن نینی وبلاگ قطع بود و کانکت نمیشد و همین برای من توفیق اجباری شد که بشینم و ژاکتی رو که از یه ماه پیش برات سر انداخته بودم رو تموم کنم چشمکخلاصه که خیلی خوشجل شده , حالا بعدا عکسشو میذارم برات.یه کلاه هم سر انداختم برات,تا حالا سه تا بافتم که گم شده , حالا ببینیم این چی میشهزبان

اینم یه عکس هویجوریچشمک

پسر عزیزم

عشق من رو با خودت داشته باش,عشق من مثل نفس باهاته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ترنم
24 آذر 92 7:53
آفرين به اين مامان هنرمند كه داره براي ايمان جون بافتني مي بافه. منتظر عكسهاتون هستيم.
مامان
پاسخ
مامان ترنم
24 آذر 92 7:53
آفرين به اين گل پسر زرنگ و با هوش كه اينقدر خوب درسها رو بلده. موفق باشي عزززيززززم.
مامان
پاسخ
ممنون خاله جووووونم
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:36
سلام و ممنون از حضور و نظر لطفتون،منم به دوستی با شما خوشحالم بازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,خواهش میکنم حتما
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:37
آفرین به ایمان جون باهوش و باسواد ایول دمت گررررررررررررررم
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:38
ایمان جونی مرحبا که به خاطر زرنگیت و باهوشیت مامانی رو اینقد خوشحال و سرزنده میکنی
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:39
قیچی و پاک کنت هم مبارک خاله جونی،،آرایشگاه شدنتم مباررررررررکمیگم یه دستی ام به موهای وز وزی خاله آیسان بکش ایمان جونیم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون اگه میخوای که دیگه روت نشه تو آینه به خودت نگاه کنی بیا پیش من
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:40
به به به چه توفیق اجباری بهتر از این ،خودمونیم نت نباشه از این مامانا بیشتر از این هنر تراوش میکنه هااااااااااااااا
مامان
پاسخ
آره والا,این اینترنت هم شده بلای جون
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:41
دست مامانی طلا ،ژاکت و کلاتم مبارک ایمان جونم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:45
بازم پیشمون بییان با افتخار تو جمع دوستامون لینک شدین ،
مامان
پاسخ
حتما عزیزم,شما هم به جمع دوستانمون خوش اومدین
عمه عاطفه جوووووووون
24 آذر 92 9:47
تبریک میگم. واقعا این هوشش به عمه کوچیکش رفته...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم حتما همینطوره
مامان عرفان
24 آذر 92 11:15
ايول به آقا ايمان باهوش
مامان
پاسخ
مامان سینا
24 آذر 92 12:10
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری همین طور پسر نازی خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان
پاسخ
سلام گلم , ممنون از لطفت چشم حتما میام
مامان آرمان
24 آذر 92 12:12
سلام امیدوارم همیشه همینطور باهوش و زرنگ و موفق باشی.میدونم چه حس قشنگی وقتی میبینی بچه ها موفق میشن و تشویق میشند.با آرزوی موفقیتهای بیشتر برایت
مامان
پاسخ
سلام ممنونم خاله جون
آیدا
24 آذر 92 14:10
وایییییییی چی کار کردی ایمان آفرین
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
24 آذر 92 15:45
آفرین ایمان جون فقط بی زحمت دست از سر موهای مامانت بردار
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
24 آذر 92 18:48
آفرین به ایمان جووووووووووووووون خودممیبینم آرایشگر هم شدی
مامان
پاسخ
ما اینیم دیگه زن دایی جونم
فهیمه
24 آذر 92 22:11
ایمان جون آرزو می کنم که در تمامی مراحل زندگی مثل الان موفق و سربلند باشی عزیز خاله بزنید اون دست قشنگه رو به افتخار این مامان هنرمند و با حوصله
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
ستارگان آسمان من
26 آذر 92 2:02
مامان
پاسخ
مامان بردیا
30 آذر 92 9:43
ماشالا ایمان جووون تو نگین اون کلاسی
مامان
پاسخ
واااااااااااای , ممنون زن عمو جون از تعریفت