ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جوجه های ایمان!!!!!!

1393/2/19 13:38
نویسنده : مامان
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیز من 

دیروز رفته بودیم پنج شنبه بازار , از شانس خوبت اونجا پربود از جوجه مرغ , جوجه اردک , جوجه غاز , جوجه خونگی 57.gifتا چند وقت پیش هر جا جوجه بود یه جورایی حواستو پرت میکردم تا هوس خریدنشون به سرت نخوره ولی دیروز از بس پر بود از جوجه , دیگه نشد کاریش کنم 

 برای خودت دو تا جوجه کوچولوی زرد گرفتی و اومدیم خونه , تو حیاط هم پسر همسایه جوجه هاتو دید و اونم مامانشو مجبور کرد بره براش جوجه بخره , خلاصه شما دو تا به اضافه ی دختر همسایه پایینی به اضافه ی دوتا بچه ی همسایه سمت راست خونه و سه تا بچه های همسایه سمت چپمون از ساعت دوی بعد از ظهر تا نه و نیم شب تو حیاط بازی کردین با جوجه هاتون و هر چقدر ما مامانای طفلکی گفتیم بیاین سر درس و مشقتون , یه گوشتون در بود و یکی دروازه , انگار نه انگار!!!آخرش خودمونم بهتون ملحق شدیم و اومدیم پیشتون تو حیاطخندونک

البته شما به خاطر اینکه دیروز هیچکدوم از مشقاتو ننوشتی امروز از رفتن به استخر محروم شدی و از صبح تو خونه نشستی به مشق نوشتن

چند تا عکس هم گرفتم ولی نمیدونم چرا عکسا تو کامپیوتر باز نمیشه , حالا هر وقت درست شد میذارم برات.

kuecken17.gifجوجه های شما این شکلینزبان

پسندها (3)

نظرات (8)

ستارگان آسمان من
20 اردیبهشت 93 0:44
سلاممممم...وای من خیلی از جوجه نگه داشتن بدم میاد...2 سال پیش امیر حسین گرفت حالم اصلا بد شده بود مخصوصا که امیر علی چنگشون میزد...حالا خدا بهت صبر بده....حال خودت چطوره ؟ کوچولوت خوبه؟
مامان
پاسخ
سلام گلم , من جوجه دوست دارم به شرطی که جاشو داشته باشم , تو آپارتمان اصلا خوشم نمیاد. ممنون عزیزم , فعلا شکر خدا مشکلی نیست , خوبیم
ماماني
20 اردیبهشت 93 8:01
مبارک باشه عزیزم امیدوارم زنده بمونن
مامان
پاسخ
مامان خانمی
20 اردیبهشت 93 18:10
سلام عزیزم تو همین چند روز که نبودم چقدر مطلب گذاشتی من همه مطالب جدیدتونو خوندم ولی فقط همین نظرو براتون گذاشتم. امیدوارم گل پسریتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان
پاسخ
سلام مامان خانمی عزیزززززززززززززز, قدم نورسیده مبارک , خیلی لطف کردی که وسط این همه گرفتاری برای خوندن وبلاگ ما وقت گذاشتی فدای تو , ممنونننننننننننننن
مامان فهیمه
21 اردیبهشت 93 11:16
آخی نازی من هم عاشق جوجه پنبه ای هستم. کاش من هم اونجا بودم.
مامان
پاسخ
مامان ترنم
22 اردیبهشت 93 12:10
ی تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان . . .
مامان
پاسخ
عیدتون مبارک
مامان عالمه
22 اردیبهشت 93 13:09
روز پدر مباااارک
مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان بردیا
22 اردیبهشت 93 17:37
آخی.منم دوست دارم واسه بردیا جوجه بگیرم ولی وقتی میمیرن افسرده میشیم
مامان
پاسخ
منم ناراحت میشم ولی فقط همون لحظه ست , بعد یادم میره
الهام مامان علیرضا
23 اردیبهشت 93 23:18
من هم درست مثل مامان بردیا جون از این که جوجه تو خونمون بمیره دلم می گیره برای همین علی رغم اصرار علیرضا نمی خرم
مامان
پاسخ
اتفاقا امروز یکی از جوجه ها مرد , کلی ایمان گریه کرد