ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کوچولوی عزیزم , اولین لمس بودنت بر خودمممممممممممم مبارکککککککککککک

1393/1/21 12:22
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

الهی که من فدای اون دست و پای کوچولوت بشم که از دیشب منو حسابی مستفیظ کردی

نازنین من , دیشب که خونه ی دایی محسن خوابیده بودیم حسابی سورپرایزم کردی و خوشحال ماچشب که میخواستم بخوابم احساس کردم داری حرکت میکنی  و فکر کردم مثل دفعه های پیش یه حرکت کوچولو هست و تمام ولی دیدم نه مثل اینکه فسقلی من میخواد به مامانش عیدی بده به هر طرف که میخوابیدم سریع همون طرف پرپر میکرد , همین الآن هم که دارم مینویسم داری تکون میخوری عشششششششششششششششششششق منماچ

با اینکه از چند وقت پیش حرکت های کوچولوتو حس میکردم ولی از دیشب تا الآن حسابی خوشحالم کردی با تکونای پیاپی و مکررت کوچولوی بیست سانتی من

شما الآن دقیقا چهار ماه و دوهفته ست که تو قلب منی و شروع کردی به حرکت درست حسابی ,قشنگ یادمه ایمان عزیزم هم دقیقا چهار ماه و دوهفته سن داشت که تکوناش رو احساس کردم . نکنه شما هم یه پسر نازی مثل داداش نازت

هر چی هستی فقط برامون سالم و سلامت بمون عزیزکم , بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم کوچولوی نازم.

love_my_son.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان خانمی
14 فروردین 93 14:31
واااای خدایا پس کی معلوم میشه کوچولو دختره یا پسر؟
مامان
پاسخ
پرهام .مامانش
15 فروردین 93 23:52
سال نومبارکککک ایمان جون امیدوارم نی نی در سلامت کامل توسال جدید به دنیا بیاد ومحفلتون گرمتر شه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون , سال نو شما هم مبارک ممنون , ایشالا
فرزانه جون
16 فروردین 93 8:59
چون مارودیده خوشحال شده وشماروسوپرایز کرده
مامان
پاسخ
واقعاااااااااااااا
مامان سینا
16 فروردین 93 22:42
واااااااااای مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم در ضمن عیدتونم مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدات عید شما هم مبارک باشه
عمه عاطفه جوووووووون
17 فروردین 93 11:03
عجب بچه ایه !!!بالاخره این فسقلی شما کی میخواد هویتشو فاش کنه؟؟؟
مامان
پاسخ
آره دیگه , مثل مامانش زبر و زرنگه ایشالا سونوی بعدی
عالمه مامان امیرحسین
17 فروردین 93 14:17
سال نو مبارکآپم بیا
مامان
پاسخ
سال نوی شما هم مبارک اومدم
مامان پارسا و پوریا
20 فروردین 93 22:56
مامان
پاسخ
مامان خمبل و فنقول
23 فروردین 93 22:40
آخی ایشالا به سلامتی
مامان
پاسخ
ممنون گلم , قربونت
فهیمه
24 فروردین 93 7:25
عزیزمی کوچولوی ناز سالم و تندرست باشی گلم
مامان
پاسخ
فدات شم عزیزم , ممنون از لطفت
مامان مهرزاد جان
24 فروردین 93 10:13
الهییییییییی این تکوناشون که آدمو عاشقشون میکنه، انشاله به سلامتی دنیا بیاد و قدمش پر از خیر و برکت براتون باشه
مامان
پاسخ
آره به خدا , اصلا یکی از دلایلی که من راضی به بارداری مجدد شدم همین تکوناش بود!!!!! ممنون عزیزم , همینطور کوچولوی تو راهی شما