ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دوستان عزیزم , روزتون مبارک

1393/2/3 11:19
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم و به ایمان عزیزززززززززززززم

دوستان گلم شرمنده ی همه تون هستم که نه تونستم روز مادر رو بهتون تبریک بگم , نه جواب کامنتای پر محبتتون رو سر وقت بدم

دقیقا از روز شنبه اینترنتمون قطع شد و تا همین ده دقیقه پیش قطع بود , من همینجوری امدم ببینم وصل میشه یه نه که در اوج ناباوری دیدم وصل شده کلی خوشحال شدم و سریع اومدم که روز مادر رو البته با تاخیر به همه ی شما دوستای گلم تبریک بگم  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

ایشالا سالهای سال سایه تون روی سر بچه های نازنینتون باشه

من و ایمان و نی نی مون هم حالمون خداروشکر خوبه , دلیل اینکه نمیام برای پست جدید , اینه که نمیدونم چرا این روزا اینقدر بی حوصله م , حتی به کارای روزمره م به زور میرسم , ببخشید که کمتر میام بهتون سر بزنم ایشالا حالم یه کم بهتر بشه از خجالت همگی در میام

یه سوال از شما مامانای گل : خوردن فلفل قرمز باعث بالا رفتن فشار خون میشه ؟؟؟

این دفعه که رفته بودم دکتر , فشارم دو درجه از دفعه های گذشته بالاتر رفته بود !! آزمایش که خداروشکر دفع پروتئین نشون نداد و دکتر گفت : خوبه فقط  بیشتر مراعات کنی مشکلی پیش نمیاد ,  ولی من خیلی نگرانم . میترسم از اینکه مسمومیت حاملگی بگیرم و بچه زودتر از اینکه باید , به دنیا بیاد.

من همه جوره مراعات میکردم و میکنم , حتی تو عید هم خیلی مواظب بودم

فقط تنها چیزی که زیاد میخوردم فلفل قرمز بود که اونم نمیدونستم عوارض داره وگرنه همونم نمیخوردم , دیگه از دیروز به شدت تحریمها علیه خودم رو زیاد کردم , امیدوارم مشکلی پیش نیاد و این چند ماه هم به سلامتی بگذرونیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان خانمی
3 اردیبهشت 93 13:25
ما هم براتون دعا میکنیم که ایشالله مشکلی پیش نیاد و کوچولوی وروجک هم سر وقت بیاد پیش داداش ایمان مهربونش.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم , فدات
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 13:37
ان شالله ک چیزی نیست عززم
مامان
پاسخ
ایشالا
پگاه مامان آرتین
6 اردیبهشت 93 23:58
سلام به دوست خوبم وایمان آقای گلم.کم پیدایید؟ هرجا هستید شاد وسلامت باشید خصوصیو چک کن گلم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , هستیم همین دور و ورا ممنون گلم همینطور شما
مامان عرفان
7 اردیبهشت 93 11:39
اوه ماي گاد . فلفل نخوري ها ديگه . نه قرمز ، نه سياه ، نه زرد و نه حتي سفيد
مامان
پاسخ
زرد و سفیدشو که نداریم ولی بقیه ok ممنون از راهنماییت
مامان عرفان
7 اردیبهشت 93 11:40
ايشالا كه اين چند مدت هم به سلامتي سپري ميشه . مواظب خودت باش.
مامان
پاسخ
ممنون عزیززززززززززززززم
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 10:03
نگران نباش و از این به بعد بیشتر مواظب خودت باش چشم به هم بزنی تموم میشه
مامان
پاسخ
مامان عالمه
8 اردیبهشت 93 22:15
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊___بـــــدو آپــــــم___◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
مامان
پاسخ
مامان مهرزاد
10 اردیبهشت 93 11:56
سلام خانم نگران نباش انشاله که چیز مهمی نیست سونو رفتید؟؟؟؟؟ میگن وقتی مادر تنبل بشه (البته ببخشید جسارت نشه ) دختر داره دلش میخواد همش بخوابه وبه هیچ کاری نمیرسه اگه درست باشه شاید دخملی تو کار باشه
مامان
پاسخ
سونو که رفتم ولی جنسیتشو هنوز نمیدونم , هر چی خدا بخواد
مامان فهیمه
10 اردیبهشت 93 12:21
سلام مامانی خوبی؟ نی نی نازتون خوبه؟ ایمان جون کچل خوبه؟ ایشالا که همتون سالم و شاداب باشید. نه عزیزم فلفل قرمز فشار خون رو بالا نمی بره اذیت بچه ها فشار خون رو بالا می بره.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون خداروشکر خوبیم گل گفتی خواهر
مامان عالمه
13 اردیبهشت 93 22:47
مامان
پاسخ