ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جنسیت نی نی کوچولوی ما☺☺☺☺

1393/2/14 8:50
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر نازنینم , ایمان عزیززززززززززززززززززز خودم

سلام

عرضم به حضور انور ایمان خودم و دوستای مهربونم , دیشب بالاخره بعد از کلی استرس و نگرانی از لحاظ اینکه کوچولوی تو راهی من سالمه و مشکلی نداره رفتم سونوگرافی 

اینقدر طپش قلب داشتم که حتی صدای تاپ تاپ قلبمو خودم میشنیدم , دست و پام به لرزه افتاده بود ترسوآخه هفته ی قبل خونده بودم که یه خانمی تو همین ماه شش که من هستم رفته بود سونو , فهمیده بود که مغز بچه آب آورده بود و دکتر همون موقع ختم حاملگی رو اعلام کرده بود , با اینکه میگفت : حرکتاش خوب بود و قلبش هم درست کار میکرد !!! یا یه خانم دیگه ای دوقلوهاشو بدون هیچ علت خاصی تو همین سن از دست داده بود , این چیزا حسابی باعث ترسم شده بود با اینکه تمام سعیمو میکردم که به هیچی فکر نکنم و همه چیزو سپرده بودم به خدا ولی بازم نگرانی دست از سرم بر نمی داشت , من ولش میکردم ولی اون ولم نمیکرد و حسابی چسبیده بود بهم

خلاصه نوبتم شد و رفتم داخل , تمام تنم چشم و گوش شده بود و زل زده بودم به دهن خانم دکتر , قدرت تکلم نداشتم از اول تا آخر همینجور فقط زل زده بودم و نگاش میکردم .

تا اینکه گفت : قلبش مرتب میزنه , حرکاتش نرماله , سنشم بیست و سه هفته بود و همینطور گفت که کوچولوی شما پســـــــــــره.

البته خوشحال شدم که پسره , چون ایمان نازنینم به آرزوی خودش که همون داداش داشتن بود رسیداز قبل از حاملگیم میگفت : مامان من داداش میخوام.خداروشکر که همون چیزی شد که میخواستی.

حالا دیگه فقط مونده وسایل گل پسری

totalgifs.com rosas gif gif 132.gif

ستاره های آسمون با همه ی زیباییشون و گلهای روی زمین با تمام لطافتشون تقدیم به شما دو تا که عزیزترین عزیزای من هستید.

                                           

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان فهیمه
14 اردیبهشت 93 12:02
ایشالا که قدمش مبارکه ایمان جون بهت تبریک میگم چند ماه دیگه داداشی میاد و از تنهایی در میای
مامان
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــــــزم
مامان آرمان
14 اردیبهشت 93 13:44
سلام مبارک باشه ایشاءا.... به سلامتی به دنیا بیاد
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم , همینطور کوچولوی تو راهی شما
آیدا
14 اردیبهشت 93 16:42
واییییییییییییییییییییی پس من دروباره صاحب یک پسر عمه میشم
مامان
پاسخ
آره عزیز دلم , قسمت نبود صاحب دختر عمه بشی , ایشالا بعدی
مامان بردیا
14 اردیبهشت 93 18:14
به به مبارکا باشه.دوتا پسر داشتن عالمی داره هاااااااااااااااااااااااااا.مارو شدیدا به هوس انداختی
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــزم , ولی با دو تا پسر شیطون پدر آدم در میاد خب زودتر دست به کار شو دیگه ه ه ه ه ه ه
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 93 18:34
مبارکه عزیزم خدا رو شکر که هم جنس هستند و ایمان جون هم از تنهایی در میاد خیلی مراقب خودتون و کوچولوها باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم آره خودمم دوست داشتم هم جنس باشن فدات
لیلا
15 اردیبهشت 93 12:41
مباركه. پس ايماني داداش دار شده. البته چون هر دو پسرن خيلي خوبه.
مامان
پاسخ
ممنون لیلا جوووووونآره دیگه , خیــــــــــــــــلی خوشحالم که پسرم تنها نیست
وحیده مامان پارسا
21 اردیبهشت 93 11:31
به به نی نی دوم...به سلامتی و تندرستی...قدمش هم مبارک باشه..پس خوشبحال ایمان داداش دار میشه..
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان خمبل و فنقول
24 اردیبهشت 93 10:55
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ