ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

گپ و گفت مادر پسری.....

1393/2/17 7:05
نویسنده : مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ایمان به من میگه : مامانی اگه نی نی به دنیا بیاد و بخواد منو اذیت کنه من میزنمش !!!

من میگم : آخه ایمان اون کوچولوئه , گناه داره غمگین

ایمان میگه : مامان , اگه از الآن بخوای ازش طرفداری کنی من دیگه دوسش ندارم.pouty face emoticon

حالا ایمانی که این حرفو میزنه , دیشب بعد از اینکه از خونه عمه عاطفه اومدیمو نی نی شو دیده , به شدت دلش میخواد که داداشش زودتر به دنیا بیاد و همش میگه : کی میخواد به دنیا بیاد ؟؟ کی صد روز دیگه میگذره
؟؟.شاکی

آدم نمیدونه دم خروس رو باور کنه یا قسم حضرت عباس رو

totalgifs.com barrinhas gif gif a6.gif

به من میگه : اصلا دوست ندارم با یه دختر تو خیابون راه برم .

میگم : خب اگه ازدواج کنی نمیخوای با خانمت بری بیرون ؟؟

میگه : من خودم میرم بیرون , خانمم بشینه تو خونه کاراشو بکنه!!

امروز صبح موقع رفتن به مدرسه میگه : مامانی خوش به حالت !!!

میگم : چرا ؟؟

میگه : راحت نشستی تو خونه , نه درسی , نه مشقی , نه مدرسه ای , من بیچاره هر روز باید برم مدرسه و هر روز مشق بنویسم !!

Liebe linien

پسر کوچولوی دیروز و بزرگمرد آینده ی من , دیگه کم کم داره کلاس اول تموم میشه

یادمه پارسال چقدر استرس داشتم برای کلاس اولت , فکر میکردم چقدر شاید برات سخت باشه ولی خداروشکر خیلی آسونتر از اون چیزی که فکر میکردم گذشت.محبت

فکر کنم حداکثر تا دو هفته دیگه , درس و مدرسه و صبح زود بیدارشدن دیگه تمومه , این روزا داریم با هم درساتو مرور میکنیم , من یکسره از تو اینترنت نمونه سوال امتحانی برات دانلود میکنم و شما هم البته نه با دل خوش سکوتولی به هر حال حلشون میکنی , دیگه این چند روز آخرو تحمل کن بعد دیگه میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره تا چهار ماه دیگه.

آرزوی من موفقیت و سربلندی توست عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم.

عکسی از گذشتهبوسبوسبوسبوس

  friend - emoticonswallpapers.com                   totalgifs.com love2 gif gif 24.jpg

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ایلیا
17 اردیبهشت 93 0:52
ای جونم میخواد از همین حالا زهره چشم بگیره
مامان
پاسخ
آره واقعا عزیزم ممنون که به وب ما اومدی
مامان ترنم
17 اردیبهشت 93 8:46
منم دلم براي روزهاي كلاس اولي دخترم تنگ مي‌شه.
مامان
پاسخ
مامان سینا
17 اردیبهشت 93 21:57
عزیزم از همین الان میخواد بهش بگه من داداش بزرگترم
مامان
پاسخ
مامان فهیمه
18 اردیبهشت 93 13:05
ای جانم ایمان گلی به این زودی خسته شدی هنوز خیلی راهه که باید طی کنی و انشااله در آینده برا خودت کسی بشی. دو ماه دیگه هم خسته میشه و میگه کاش مدرسه ها باز بشه من بتونم برم با دوستام بازی کنم.
مامان
پاسخ
این گل پسری ما عاشق تو خونه موندنه , حتی اردوی مدرسه نرفت گفت : میخوام تو خونه بمونم !!!
ماماني
20 اردیبهشت 93 7:59
ایمان حون من میگم تو میشینی تو خونه کاراتو میکنی خانومت میره بیرون
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
23 اردیبهشت 93 23:20
حالا میگه زنم بشینه تو خونه اون موقع برسه لحظه ای از خانمش جدا نمیشه به سلامتی ایشالا گل پسر بیاد پیشتون
مامان
پاسخ
منم بهش همینو میگم ممنون عزیـــــــــــــزم
مریم طالبی
13 خرداد 93 15:13
عزیزم.امیدوارم به سلامتی فرشته دومتو دنیا بیاری.گل پسرتم بسیار زیبا و دوست داشتنی هست.از قرار معلوم دارین واسش یه همبازی میارین.منم یه گل پسر تو راه دارم.ه روز دیگه میرم ایشاا... واسه دنیا آوردنش.برام دعا کنین.ممنونم که به ما سر زدین. hediyeyeasemani@.niniweblog.com , hediyeyeasemani.niniweblog.com آدرین و عسل من
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , مرسی از محبتت امیدوارم به سلامتی کوچولوتو به دنیا بیاری