ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایمان , کچل میشوددددددددددددد!!!!!!

1393/1/21 12:21
نویسنده : مامان
505 بازدید
اشتراک گذاری

از اول هفته که مدرسه رفتن آقا ایمان شروع شده , هر روز میاد خونه و میگه : من میخوام کچل بشم !!!همه ی دوستام کچل شدن منم میخوام کچل بشم هر چی امروز فردا کردیم بلکه این فکر کچلی از سرش بیفته , دیدیم نه بابا انگار فایده نداره تو تصمیمی که گرفته بدجوری مصممه

میگه : میخوام سرم هوا بخوره !! نمیدونم اینو دیگه از کی یاد گرفتهسوال

خلاصه بر خلاف میل من کار خودش رو کرد و پریشب بابایی موهاشو ....

از حموم که بیرون اومده میگه : مامانی سرمو محکم لیف زدم!!

ایمان من با سر پر از مو.....

ایمان من با سر خالی از مو.....

خدا کنه زودتر موهات در بیاد , دیشب که با دایی محمد رفته بودیم بیرون اولش کلی خجالت میکشید و میگفت : روی سرم یه چیزی بندازین که سرم دیده نشه!!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

آخه یکی نیست بگه مگه مجبور بودی این کارو بکنی که حالا خجالت بکشی!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان خانمی
21 فروردین 93 13:11
الهیییییییییی خیلی بانمک شده قربونش برم چه خنده باهالی میکنه
مامان
پاسخ
زهرا و زکریا
21 فروردین 93 23:46
سلااااااااااااااااااااااااام به نظر من که اینقدر صورتت ماهه که با مو و بی مو زیباست بعدشم عزیز خاله کچل کردن موهات حتی اگه تنها فایدش چشیدن لذت لیف کشیدن کله ات باشه کافیه کااااااااااااااااااااااااااااا فیه اولین تجربه حاجی شدنت مبارک شاه پسر
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنونم ازت شما لطف داری
آیدا
22 فروردین 93 11:00
اوا چرااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
میخواد سرش هوا بخوره ه ه ه ه ه ه ه
مامان ترنم
23 فروردین 93 9:46
خيلي با نمك شده ايمان. عزززيزززززم.
مامان
پاسخ
مامان محیاآرام جانم
23 فروردین 93 16:52
مامان
پاسخ
مامان خمبل و فنقول
23 فروردین 93 22:38
خییییییییییییییییلی بهش میاد
مامان
پاسخ
فداااااااااااات
فهیمه
24 فروردین 93 7:23
عزیزگلم چه بامزه شدی خوشمل خاله
مامان
پاسخ
مامان مهرزاد جان
24 فروردین 93 10:09
وای از دست این پسرها، حالا سرش حسابی هوا میخوره ولی بازم دوست داشتنیه
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
24 فروردین 93 11:26
ایمان جون نگران نباش خاله آدم خوشگل چه کچل باشه چه با مو زیباست
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون , شما لطف داری
مامان نازنین جون
24 فروردین 93 13:21
خیلی بانمک شدینازنین کلی تعجب کرده بود وقتی که تو رو کچل دید
مامان
پاسخ
عمه عاطفه جوووووووون
24 فروردین 93 18:37
خیلی بانمک شده..
مامان
پاسخ
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 11:06
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) دوست گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــــــــــزم , روز شما هم مبارک
بهار
26 فروردین 93 16:07
سلام هدیه سنیا تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیا.
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:39
سلاااااااااااااااااااام خانومی،ایمان جووونخوبین؟؟نیستین چرااااااااااا؟؟سال نوتونم مبارک
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , سال نوی شما هم مبارکککککککککککککککککککک باشه
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:40
خخخخخخخخخخخخخخخ لابد بچه یه چیزی میدونه که میگه دیگه،سرش هوا میخواددددددددد
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:40
ایمانی با سر پر مو که خوشگل بوووووود
مامان
پاسخ
آی گفتی حالا کو تا دوباره سرش پر مو بشه
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:40
با سر کچلم ناز و جذابــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:41
ععععععععععععععع چرا ایمان جونی الان مده که کچلی!!!!!!!!!!خجالت نداره که خاله،خودت خواسی خخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:41
راستی ،، بازم روز زن و روز مااااااااااااادر میرســــــــــــــــــــه بوی کادو و طلااااااااااااااا میرســـــــــــــــــــــــــــه . . .پیش پیش روزتون مبااااااااااااارک واسه ادامش بدو بیا تو پست جدیـــــــــــــــــــــــــد
مامان
پاسخ
روز شما هم پیشاپیش مبارک عزیــــــــــــــــــزمممممممممم اومدم ببینم چه خبره!!!!!!!!!
مامان عرفان
27 فروردین 93 12:59
مامان
پاسخ
مامان عرفان
27 فروردین 93 13:00
يادم باشه نذارم عرفان اين پست را ببينه . براش بدآموزي داره
مامان
پاسخ
بدجوووووووووووووووووور
مامان خانمی
30 فروردین 93 12:52
سلام گلم روز مادر رو به شما فرشته زمینی تبریک میگم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , من هم روز مادر رو به شما تبریک میگم
طرلان
30 فروردین 93 23:06
روز مادر مبارکت باشه عزیزم سالیان سال ایشالا سایت بالا سر بچه های شیرینت باشه
مامان
پاسخ
فدای تو عزیزم , مرسی
مامان ترنم
31 فروردین 93 10:45
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , روز شما هم مبارک
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:38
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی،نثار قلب صبور و مهربانت،روز به اوج نشستنت و میلاد بانوی عالم مبااااااااااارک
مامان
پاسخ
روز شما هم مبارک عزیـــــــــــــــــــــــزم
فهیمه
31 فروردین 93 12:54
بانوی گل، شاهکار زیبای خلقت، مخلوق دلبری خداوند، شادی تو، شادی دنیاست، روزت، ماهت، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک....!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , روز شما هم مبارک
زهرا و زکریا
2 اردیبهشت 93 10:02
شناسنامه رو بی خیال ! محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …
مامان
پاسخ