ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

یک آخر هفته ی عالی......

1392/8/4 12:57
نویسنده : مامان
284 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین من

تو این دو روز گذشته حسابی بهت خوش گذشت, پنج شنبه که خونه عمه عاطفه بودیم و شما جوجه ها حسابی آتیش سوزوندین و با سر و صداهاتون رو اعصاب همه موتورسواری کردینزبانکده محصل(البته من که نمیدونم چرا تازگیا از سر و صدا خوشم اومدهزبانکده محصل)

شب که داشتیم با عموتقی و خونواده اش برمیگشتیم خونه , یه دفعه وسط راه تصمیم گرفتیم بریم طرقبه.اونجا هم چون شما با محمد بودی و همبازی داشتی حسابی بهت چسبید , ماشالا به این همه انرژی,شما بچه ها اگه چند روز پشت سر هم با هم بازی کنین , بازم انگار خستگی ناپذیرین.

جمعه هم که طبق معمول هر سال خونه ی عمو کاظم بودیم چون زن عمو جون (مامان بردیا جونی)سیده , برای همین ما هر سال عید غدیر میریم خونه شون,اونجا هم یه عالمه بازی کردین و یه کم تو سر و کله ی همدیگه زدین و خلاصه آخر هفته خوبی بود هم برای شما بچه ها , هم برای ما بزرگترها _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

محصل

محصل

ایمان و مرتضی جووووووونی

محصل

محصل

باغچه رو هم که حسابی شخم زدین!!!

محصل

محصل

محصل

محصل

و آقا پلیسه ی خوش تیپ خودم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

عاشششششششششششقتم عششششششششششق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بردیا
4 آبان 92 17:33
امیدوارم خوش گذشته باشه


خیلی خوش گذشت عزیزم , خیلی زحمت دادیم بهت
مامان بردیا
4 آبان 92 17:34
ببخشیدا بچه ی من اون زیر، اونا دارن چیکارش میکنن؟؟؟؟؟ من کجا بودم ؟؟؟


مامان بردیا
4 آبان 92 17:34
خواهر عکسات خیلی قشنگن...


واقعااااااااااااا
ممنون از دلگرمیت خواهر,من اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم؟؟؟؟؟؟؟دیگه کی به من روحیه میداد
مامان بردیا
4 آبان 92 17:35
چقد این کلاه به ایمان جوون میاد


آره خییییلی
آیدا
5 آبان 92 8:15
پس حسابی خوش گذشته


جات خالی بود عزیزم
مامان ترنم
5 آبان 92 11:07
چقدر با اين كلاه پليسي خوشگل شده ماشاا.....


نظر لطفتونه عزیزم
الهام مامان علیرضا
9 آبان 92 0:01
می بینم که جمعتون حسابی جمع بوده و به همه خوش گذشته

به امید شادی روز افزونتون عزیزم
آقا پلیسه ما هم اطاعت می کنیم قربان


ممنون خاله جون
مامان سروش و سروین
10 آبان 92 23:11
خصوصی عزیزم.