ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

روزتان مبارک

1392/8/1 16:10
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

گویند حریم کعبه در داشته است

از سیزده رجب خبر داشته است 

از شدت اشتیاق دیدار علی 

دیوار حرم شکاف برداشته است.

میلاد امیرالمومنین علی(ع)مبارک


مهربان ترین بابای دنیا

عاشقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.روزت مبارک

همسر بی همتای من

اگه یه دنیایی هست که تو براش یه آدمی,بدون یه آدم هم هست که تو براش یه دنیایی.

تو را با جان و دل دوست دارم روزت مبارک عشق من.

پسر عزیزم

میگن خداوند به هر کسی به اندازه دلش داده,ببین دل من چه بزرگه که خداتو رو به من داده♥نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و به وجودت افتخار می کنم.روزت مبارک عزیزترینم.

داداشای گلم

با یک دنیا عشق روز مرد را به شما مهربانان تبریک میگم و آرزوی بهترین ها را برایتان دارم.روزتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 11:38
روز مرد و به مرد کوچولو و بابای عزیزش تبریک می گم.



ممنون عزیزم.
مامان بردیا
2 خرداد 92 18:23
مامان امین
2 خرداد 92 19:20
ای پدر ای مظهر علم و شرف
ای سر و پایت پر از شور و شعف
من امیدم بسته به چشمان توست
ای امیدم عمر زیبایت بلند
روز پدر مبارک...
روز مرد بر این بزرگ مرد کوچک هم مبارک
.

مامان مرضیه
2 خرداد 92 22:48
منم این روز بزرگ رو به پدر آینده و پدر بزرگوارش تبریک میگم.



ممنون عزیزم.
داش احمد
2 خرداد 92 23:02
دل هرچه نظر به وسعت عالم تافت/
جز نور تو در عرصهی آفاق نیافت/
هنگام قدم نهادنت بر سر خاک/
دیوار حرم به احترام تو شکافت.
مرسی عزیزم، من هم میلاد باسعادت مولا علی (ع) رو به تو ، ایمان جون و بابای مهربونش تبریک میگم. پاینده باشید.


مامان ترنم
3 خرداد 92 11:53
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .