ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جــــــــــام جهــــــــــــانی

1392/8/1 16:09
نویسنده : مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

 ای ایران ای مرز پر گهر

ای خاکت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشه بدان

پاینده مانی و جاودان

ااااااااای دشمن ار تو سنگ خاره ای,من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون,شد پیشه ام

دور از تو نیست,اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایـــــــــــــــــــــــرانما

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی2014 مباررررررررکـــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرضیه
29 خرداد 92 3:46
مبارررررررررررررررررررررررررررررررک ایول دمشون گرم
پرهام ومامانش
29 خرداد 92 23:24
الهام مامان علیرضا
30 خرداد 92 15:23
واقعا خوشحال کننده بود