ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جشن غنچه ها

1392/6/31 19:20
نویسنده : مامان
401 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیززززززززززز دل مادر

امروز جشن ورود به مدرسه بود,من و شما و بابایی با هم رفتیم مدرسه .قلب

خدایا چه کیفی میده مادر یه بچه مدرسه ای بودن , خدایا شکرت که رسیدیم به این مرحله از زندگیمون.

از کیه که من منتظر یه همچین روزی بودم و بالاخره بهش رسیدم . نمیدونی مامانی چه کیفی میکردم وقتی تو رو بین بچه ها و تو کلاس دیدم. به آرزوم رسیدم

بازم ممنونم خدا جونممممم.بعدا با توضیحات کامل میام.الآن عجله دارم سریع میریم سراغ عکسهای عشششششششق مامان.

 

عاششششششششششقتم عششششششق من با اون تیپت

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

اینم معلم ایمانی من خانم خسروی.

ماچ

ماچ

ماچ

الهی مادر فدای اون نگاه معصومانه ات

موفققققققققق باشی کوچولوی نازمممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا
1 مهر 92 22:42
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم
چقد عکساش قشنگه.مبارک باشه ایشالا.به سلامتی.ایشالا عکسای دانشگاه


ممنون عزیزم,ایشالا دانشگاه هر دو تا جوجه!!!
مامان بردیا
1 مهر 92 22:42
خوش به حالت کاش زودتر بردیا هم بره مدرسه


ایشالا اون روز هم میرسه,خیـــــــــــــلی زود.