ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پارک سی سانت!!!!!

1392/6/18 11:19
نویسنده : مامان
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسری ناز من

این روزا به خاطر یاد گرفتن بیشتر رانندگی من(جمله بندی رو حال میکنی!!!)بعد از ظهرا میریم برای آموزش و به خاطر اینکه بابایی برام توضیح میده با بیشتر اصطلاحات رانندگی آشنا هستی از جمله پارک سی سانت و پارک دوبل و دور سه فرمون و....

و از اونجایی که همونطور که قبلا گفتم من تو پارک ها مشکل دارم بیشتر رو پارکها کار میکنم کاملا یاد گرفتی که پارک سی سانت یعنی چقدر فاصله از جدول , مثلا وقتی پارک میکنم و میپرسم که درسته یا نه؟شما میگی : نه مامان این یک متر از جدول فاصله داره و درست هم میگی!

دیروز هم رفته بودیم شما هم دوچرخه ات رو آورده بودی و وقتی که تموم شد و شمارو بردیم پارک به من میگی:مامانی میخوام پارک سی سانت کنم!!اینقدر قشنگ دوچرخه رو راست و مستقیم و سی سانت پارک کردی,بعد میگی:حالا میخوام مثل شما پارک کنم!!بعد دو چرخه رو کج و کوله و با کلی فاصله از جدول پارک کردی و گفتی:اینم پارک سی سانت شمااااا!!!

آخه جوجه کوچولو , من اونجوری پارک میکنم!!!

اینقدر که تمرین کردم پارکام خوب شده..... باووووور کن!!!!!۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عکس فرش
18 شهریور 92 11:38
سلام... خدا بهتون ببخشه... به وبلاگ منم سر بزنید... حتما لذت میبرید...
مامان بردیا
18 شهریور 92 18:27

چه رانندگی بهش میاد


میبینی تو رو خدا!!!
مامان مرضیه
19 شهریور 92 2:30
کار ما به جایی رسیده که این وروجکا رو دستمون زدن



آره به خدا!!!
مامان امیرناز
20 شهریور 92 23:41
سلام عزیزم فکر کنم گل پسر زودتر راننده بشه


مامان ترنم
21 شهریور 92 9:15
خيلي با نمك مثل شما پارك كرده.
خوب مگه چيه؟؟؟ خنده‌داره ديگه


من هنوز اول کارم!!بذار گواهینامه بگیرم!!!!!
ستاره زندگی
24 شهریور 92 19:48
سلام مامانی
ممنون از اینکه به ما سر زدی
من هم با افتخار شما رو در لیست دوستانم قرار دادم


سلام عزیزم , خواهش میکنم.شما هم به جمع دوستان ایمانی خوش اومدین.
ستاره زندگی
24 شهریور 92 19:58
ستاره هم داشت پلی استیشن بازی میکرد وماشین رو به کوه و کنار جاده میزد
بهش گفتم این چه طرز رانندگی هست؟ میگه الان مثل تو رانندگی میکنم
البته من 5ساله گواهینامه ام تموم میشه و206 دارم

از دست این بچه ها !!!
عاطفه
29 شهریور 92 23:26
اینم آخر و عاقبت ما !
حالا خوبه سنی نداره ، فکر کن اینا بزرگ بشن چه جوری میخوان ادای ما رو دربیارن و دستمون بندازن
خدا به دادمون برسه


واقعاااااااااا!!!!