ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

لوازم التحریر

1392/6/17 12:15
نویسنده : مامان
404 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

گل پسر نازنینم دیگه کم کم داریم نزدیک میشیم به باسوادی!!!ایشالا تا پنج یا شش ماه دیگه هم میتونی بخونی هم میتونی بنویسی , دیگه لازم نیست برای خوندن چیزی از بقیه کمک بخوای ♣ خود خودت میتونی کارت رو انجام بدی,آخ که چقدر اون لحظه برای من بینظیر خواهد بود

با وجود اینکه مدرسه تقریبا آدم رو محدود میکنه و خیلی از آزادیهامون از بین میره ولی من با تمام وجود منتظرم زودتر شروع بشه (البته من خیییییییلی بیشتر از شما ذوق و شوق دارم )

و در راستای همین مقوله شروع مدارس یک سری آمادگیها لازمه , که تقریبا ما دیگه آماده شدیم . دیشب رفتیم بازار و چیزایی که برای شما لازم بود رو خریدیم فقط لباس فرمت مونده که گفتن خودشون زنگ میزنن و به دلیل برنامه ریزیهای موفق دست اندرکاران!!!هنوز که خبری نشدهزبانکده محصل

با وجود اینکه اصلا دوست نداشتم وسایلات با عکسای خارجی خریداری بشه ولی متاسفانه اصلا چیزی که هم قشنگ باشه و هم طرح خوب داشته باشه پیدا نکردم ♥خیلی گشتیم ولی خوب نبود ...

البته برای شما که بد نشد چون عاشق بن تنی و بیشتر وسایلت با طرح بن تن هست فقط امیدوارم اونجوری که میگن تاثیر بدی روت نداشته باشه!!!زبانکده محصل

از خیلی وقت پیش میگفتی : من بن تن میخوام من میگفتم نه!!!ولی آخرش همون که خودت خواستی شد!!!!

در آستانه ی هفت سالگی شما عزیز دلم بیشتر حروف رو بلدی,تا هزار میتونی بشمری,تقریبا تا صد به صورت عددی میتونی بخونی مثلا متوجه میشی دو اگه جلوی سه باشه میشه سی و دو ولی اگه پشت سه باشه میشه بیست و سه,نقاشیت خوبه , رنگ آمیزیت عالیه یه جوری رنگ میکنی که اصلا سفیدی نداره به هیچ عنوان از خط بیرون نمیزنه و رنگهای هماهنگ انتخاب میکنی , خلاصه آماده ی آماده منتظریم که این یکی دو هفته هم بگذره و دیگه شروع بشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
18 شهریور 92 2:28
به به مبارکه گلم...ایشالا وسایل دانشگاهتو بخریکتونی رو هم دیدیم


مامان طاها
20 شهریور 92 12:27
ای جان. مبارک باشه. چه حس خوبی داری مامانی.
خدا براتون حفظش کنه و سالیان سال سایتون بالا سرش باشه


ممنون عزیزم,خیلی باحاله.
مرسی و همینطور شما.
مامان ترنم
21 شهریور 92 9:14
مباركت باشه عزيز دلم. ان شاا... به خوبي و خوشي ازشون استفاده كني گل پسر .


ممنون خاله جون.
آیدا
23 شهریور 92 12:03
چقدرقشنگ ایشالا بتونی به خوبی ازشون استفاده کنی


ممنون آیداجونییییی.
عاطفه
29 شهریور 92 23:23
مبارکت باشه . خوش به حالت چقدر مداد قرمز داری . قمقه ات چه خوشگله. ایشالله خوب ازشون استفاده کنی و شاگرد اول شی


ممنون عزیزم.