ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پسر گل من , تو خودت گلی.....

1392/6/16 11:55
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل عسل مامان , عزیزکم.......دیشب با مادرجون و عمه ها و عموها رفته بودیم کوهسنگی , از شانس خوب ما نمایشگاه گل و گیاه بود اونم آخرین شبش(خدا عمه عاطفه رو خیر بده که بهمون گفت , وگرنه ما که نمیدونستیمزبانکده محصل)من هم که از خیلی وقته مترصد بودم که گل حسن یوسف بخرم که عاشششششقشم..........

 گل مورد علاقه م رو خریدم و چند تا گل دیگه که خیلی خوشکل و نازن,ولی یکی هست که از همه جالبتر و نازتره اسمشم گل قهر و آشتیه

اینقدر جالبههههههه

دست به برگاش میزنی سریع بسته میشه,دست به ساقش میزنی سریع میفته پایین , بعد دوباره که نازش میکنی باز میشه.

شما که  خیلی خوشت اومد ازش , من این گل رو برای خودت گرفتم چون میدونستم که گل خیلی دوست داری...

اولش که با زن عمو ها رفتم و شما رو نبردم , وقتی اومدم و فهمیدی که نمایشگاه گل بوده دو تا پاتو کردی تو یه کفش که منم میخوام برم برای خودم گل بخرم , منم دیدم اینقدر دوست داری بری گفتم چی از این بهتر .....

بعد با هم رفتیم و شما برای خودت سه تا کاکتوس کوچولو خریدی که اونی که خار داره رو بیشتر از همه دوست داری دیشب موقع خواب به من میگی : میتونم با گلم بخوابم؟؟؟؟شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

اینم گلای من

اینم حسن یوسفی که من خیلی دوسش دارم....زبانکده محصل

گل قهر و آشتی که فعلا آشتیههههه

و در اثر................

قهر کرده ه ه ه .............

نگاه کن چه با نمکه.......اینا هم کاکتوسهای شما بزرگمرد کوچک من

و اینم گل زیبای من

بهم قول دادی که خوب ازشون مراقبت کنی . منم گفتم:اگه درست مواظبشون باشی و خشکشون نکنی میریم گلفروشی و هر چی دوست داری برای خودت گل بخری.

امیدوارم که موفق باشی گل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
16 شهریور 92 12:20
نظرات وبتون به سختی باز میشه مامانی
چند بار کلیک کردم تا باز شد
منم عاشق حسن یوسفم
قبلا داشتم منتها بعد از اسباب کشی همه رو دادم به یکی از دوستام


آره درست میگین , شرمنده
خیلی گل زیباییه,چه حیف کاشکی همسایه تون بودم !!!!
مامان مرضیه
16 شهریور 92 18:58
قربون این گل زیبا برم من
بووووووووووووس واسه ایمان جونم




ممنون خاله جونننننننیییییییی
مامان سلماز
17 شهریور 92 1:43
چه گلای قشنگی اما گل پسری از همه خوشکل تره مامانی


ممنون عزیزم, شما لطف داری
مامان ترنم
21 شهریور 92 9:13
من كه عاششششق گل آخري هستم.






عاطفه
29 شهریور 92 23:22
گل آخریه از همه دوست داشتنی تره