ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!!!!!!!!!!!

1392/6/13 9:49
نویسنده : مامان
348 بازدید
اشتراک گذاری

مامانا و خانمهایی که گواهینامه دارین و همچنین تجربه تو رو خدا کمکم کنید.

برای گواهینامه رانندگی ثبت نام کردم , همه چی خوبه همه موارد رانندگی رو خوب یاد گرفتم ولی یه مشکلی که دارم اینه که اندازه ها دستم نمیاد.......

مثلا میخوام پارک دوبل کنم برای توقف کردن کنار ماشینی که میخوام دوبل کنم مشکل دارم یعنی فکر میکنم ماشین خیلی نزدیک اون ماشین شده در حالی که وقتی وایمیستم میبینم فاصله اش زیاده,یا برای پارک سی سانت احساس میکنم ماشین الآن میخوره به جدول ولی وقتی توقف میکنم میبینم به جای پارک سی سانت , شده پارک صد سانت.

تست سرمربی رو قبول شدم و این هفته میتونم برم امتحان افسر ولی به خاطر همین که گفتم نمیخوام برم و دو جلسه دیگه آموزش برداشتم.اعتماد به نفسم رو به شدت از دست دادم و از خودم نا امید شدم.

خواهش میکنم هرکی میدونه چطور باید فاصله ها رو رعایت کنم بهم بگه خیلی ضروریه آخه من باید تا اول مهر گواهینامم رو بگیرم که پسرم رو خودم ببرم مدرسه ولی با این وضعیت اصلا امیدی ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر
12 شهریور 92 12:07
سلام
امیدوارم که موفق بشید.
من آلان حدود بیشتر از 15 ساله دارم رانندگی میکنم و تنخا تجربهای که شاید بتونم بهتون بگم این است که باید عجله برای امتحان نکنی و مدت زیادی را با همسر یا فردی که آشنایی داشته باشه و بتونه کمکت کنه مدتها تمرین کنی.تمرین و استمرار در هرچیزی باعث بدست اومدن تجربه و نهایتا رسیدن به هدف دلخواه هستش.فقط تمرین.هر روز و یا هفته ای سه روز اینقدر تمرین کن تا موفق بشی و وقتی موفق بشی اعتماد به نفست برخواهد گشت.
موفق باشی


عزیزم ممنون از راهنماییتون.سعی میکنم.
آیدا
12 شهریور 92 20:34
عمه من مطمئنم که شما میتونین




مرسی عزیز دلم قربونت برم ممنون از دلگرمیت.


دوست
13 شهریور 92 14:34
فقط تمرین,تمرین,تمرین.

موفق باشی.







ممنون.
عاطفه
13 شهریور 92 15:13
خیر سرم 8 سال گواهینامه دارمهیچی بلد نیستم ! اون اول ها یه ذره نشستم و انقدر ترسوندنم همه چی یادم رفت تا الان هم دیگه نشستم ولی تو میتونی این اشکالی هم که گفتی به نظرم به مرور زمان درست میشه غصه نخور




ممنون که اومدی عزیزم.

آخه چرا؟؟؟حیفه اون همه زحمت کشیدی واسه گرفتن گواهینامه.

من کافیه گواهینامه بگیرم!!! دیگه مگه میذارم کس دیگه ای غیر از من پشت ماشین بشینه!!!


الهام مامان علیرضا
16 شهریور 92 12:17
من هم الان دو ساله رانندگی نکردم!!!
به خاطر علیرضا خان!!!
البته تو تهران خیلی ننشستم ولی شهرخودمون رانندگی می کردم
نگران نباش
تا زمانی که سرعت پایین باشه که مشکلی پیش نمیاد مثل وقتی تو شهر هستی نهایت ماشین صدمه می بینه
ولی وقتی گواهینامه گرفتی تا خوب مسلط نشدی تو جاده نشین. شاید به نظر رانندگی تو جاده راحت تر بیاد ولی خطرش بیشتره به خاطر سرعت بالا.
نگران امتحان هم نباشید نهایتش اینه که چند بار رد میشید همین. اگه استرس نداشته باشید دفعه اول قبولید.
موفق باشید.


ممنون گلم