ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دونات

1392/6/12 15:29
نویسنده : مامان
445 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلای من

توی وبلاگ برسام جون‚ مامان گلش آموزش درست کردن دونات رو گذاشتن , ما هم دیدیم خیلی ساده و آسونه تصمیم گرفتیم با هم درست کنیم.

و این هم ماحصل تلاشمون!!!

برای بار اولی که من تو عمرم شیرینی درست کردم , بد نشد!!!(کیک زیاد درست کردم ولی شیرینی هیچوقت)

اینم دوناتایی که خود پسرم درست کرده

پیشنهاد میکنم با کوچولوهاتون درست کنین,خیلی خوش میگذره!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مادر
12 شهریور 92 12:09
به نظر که خیلی خوشمزه است.لطفا آدرس سایتی که توش طرز تهیه اش را از اونجا برداشتید را برام بگذارید.ممنونم


عزیزم تو قسمت دوستان ایمان جونم , لینک برسام جون رو بزنید.امنحان کنید و موفق باشید.
آیدا
12 شهریور 92 20:36
فکر کنم خیلی خوشمزه هست


عاطفه
13 شهریور 92 15:19
آفرین به دوتاییتونولی خدا وکیلی با دیدنت دونات های ایمان جونم بیشتر هوس کردم تا مال مامانی گلشو


مامان مرضیه
16 شهریور 92 1:55
چقدر خوشمزه بنظر میرسه.
منم دلم می خواد....
دست ایمان جونم هم درد نکنه. برام ببوسش عزیزم



خیلی ممنون عزیزم
بفرمایید!!!
الهام مامان علیرضا
16 شهریور 92 12:19
نوش جونت عزیزم


مامان سلماز
17 شهریور 92 1:39
ای جونم معلومه خوشمزه شده اخه با کمک ایمان جون درست شده
دستت درد نکنه


خیییییییییییلی!!!
مامان ترنم
21 شهریور 92 9:11
عزيزم به نظر كه خوشمزه مياد . من به لينك سايت برسام رفتم ولي دونات رو پيدا نكردم. منم دونات مي‌خوام.


عزیزم تو قسمت آخرین مطالب تقریبا آخراش هست.حتم امتحان کنید خیلی خوش میگذره!!!