ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پارک ملت

1392/6/12 11:04
نویسنده : مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

 


یک مسابقه تیراندازی بود,که شما توش شرکت کردی و برنده شدی.جایزش هم عروسک به انتخاب خودت بود که گل پسر من پت رو انتخاب کرد و اینقدر هم خوشحال بودی از داشتنش که حد و اندازه نداشت.به من میگفتی : مامانی اینو خیلی دوست دارم چون براش زحمت کشیدم.قربون زحمت کشیدنت برم الهییییییی.

بابایی هم تو یه مسابقه ی دیگه شرکت کرد و ظرف کریستال برنده شد و لی به خاطر شما باب اسفنجی انتخاب کرد.

مناسب سن شما فقط همین چند تا وسیله بود",بقیه یا خیلی بزر گانه یا خیلی کوچکانه بود.به هر حال شب خوبی بود و خیلی خوش گذشت . ما چیزی سوار نشدیم چون به وسایل بزرگ شما نمیتونستی سوار شی ولی از خوشحالی تو ما خوشحال تر بودیم.آخر شب که داشتیم برمیگشتیم خونه بهمون گفتی:مامانی,بابایی مرسی خیلی خوش گذشت ,بهترین شب عمرم بود.همین برای من کافیه تا به اون بالابالاها برسم.فدات

 

دوستان عزیزم در ادامه پروسه خراب شدن دوربین و درست شدن دوباره ش که حددددددداقل چند ماهی طول میکشه,عکسا با گوشی کیفیت چندانی نداره!!!! شرمنده.!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
13 شهریور 92 15:17
ماشالله به این همه شیرین زبونیایشالله همیشه شاد و موفق باشی گل پسر


ممنون عزیزم
مامان سلماز
17 شهریور 92 1:37
انشالله همیشه شاد و خوش باشید


ممنون , همینطور شما