ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تولدت مبارک عشقم

1392/6/1 6:45
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان من,عمر من , هستی من

باز هم داره از راه میرسه,باز هم زیباترین روز عمر من فرا میرسه♥

و من چقدر خوشحالم

چقدر خوشحالم که تو رو دارم,چقدر خوشحالم که تو در کنارمی و چقدر روزها و ماهها و سالها زود گذشت,شش سال پیش تو یه همچین روزهایی همه منتظرت بودن بیشتر از همه من . هم خوشحال واسه دیدن و در آغوش گرفتنت و هم ناراحت واسه اینکه دیگه ازم جدا میشدی.

با تو که تو قلبم بودی دنیایی داشتم,چقدر باهات حرف میزدم , چقدر حرکت کردنا و وول خوردناتو دوست داشتم ولی دیگه زیادی به من چسبیده بودی!!خودت که نخواستی به زور کشوندیمت بیرون

آخــــــی,چه روزای خوبی بود روزای اول به دنیا اومدنت,از خوشحالی بودنت در کنارم اصلا خواب نداشتم ,چند هفته اول خوابم نصف شده بود !! چهار چشمی مراقبت بودم و هستم و خواهم بود.

تو عزیزمی , عمرمی , همه ی وجود منی هر چند که بعضی وقتا حسابی کفر منو در میاری ولی مهم نیست اقتضای سنته.

عشقم

دوم شهریور

چه بی همتا روزیست برای من,بی همتا و بی مانند برای من

منی که تو را از جان دوست تر میدارم, تار و پود ذهنم عجین شد با این روز خجسته.......

از روزی که قلبم با حس بودنت آشنا شد....

حقا که بال و پرم بخشیدی با آمدنت....

اکنون ایمانم,فرشته ی مهربانم.....

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست,چنان سرشارم از بودنت که......

که فقط خدا میداند و وجود جهان نیز در زیباترین روز سال شادی خود را از وجود کوچک من وام دار است,چرا که من در این روز عاشق ترین مردمان روی زمینم.

و ......................................

باز ایـــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــم

لبخند بر لبانت جاودانه و عشق در دلت ماندگار.....

زیبا بمانی.....

بودنت مبارک بر من و بر جهان

 ایمانم در گذر ایام

عروسکم

ای جانمممم,قربون اخمت برم عسلمفداااااااااااات

جییییییگرمایمانم

و وروجک شش ساله ی من(ایشالا ششصد ساله شی عمر من)

نازنینم

ایمان عزیزم تولدت مبارک

اول شهریور هم تولد عموی ایمان جوووووووونم بابای بردبا جوووونیه.تولدتون مبارک عمو جون.


Enthusiastic Birthday Graphic

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرمان
31 مرداد 92 23:00
______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$
تولدت هزار بار مبارک ایمان عزیز
با هزاران امید طلایی برایت
انشاءا.....سالهای طولانی با سلامتی و خوشی و شادی زیر سایه بزرگهای مهربونت زندگی کنی

خیلی ممنون خاله جون.

مامان بردیا
1 شهریور 92 0:40
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_J,تولدت مبارك ايمان جووونم.عكسات براي منم خاطره هاي زيادي زنده كرد.تولد تو همزمان با آغاز زندگي منو عمو بود.برات بهترينهارو آرزو ميكنم


مرسی زن عمو جون از لطفت.
مامان بردیا
1 شهریور 92 0:42
جاري جوووونم ممنونم از لطفت.يادم باشه واسه خودمون اسفند دود كنم چشمون نكنن ما جاريهاي خوب رو....اميدوارم تولد ايماني حسابي خوش بگذره.ما بهترين نعمتهاي جهان رو داريم.يادمون باشه شاكر باشيم




خواهش میکنم .
آره واقعا.




لیلا
1 شهریور 92 18:33
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مبارک مبارک تولدت مبارک


ممنون خاله جون.
عاطفه مامان امیرپارسا
1 شهریور 92 21:39
تولدت مبارک گل پسر ایشالله داماد شدنت. تولد عموی خوبشم مبارک باشه.


ممنون خاله جون
مامانی درسا
2 شهریور 92 0:14
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت


ممنون عزیزم.
مامان آینازوآرش
2 شهریور 92 2:09
سلام مامانی تولد گل پسری مبارکککک
من از وب بردیا جوون اومدم گفتم تولد گل پسری رو تبریک بگم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی


سلام عزیزم,ممنون از لطفت.
خوش اومدی, حتما میام.
مامان ارمیا و ایلمان
2 شهریور 92 8:25
تولدت مبارک گل پسری. ایشالله 120 سالگی با نوه ها.


ممنون خاله جون.
مامان آرش وآیناز
2 شهریور 92 12:36
سلام دوست خوبم شما هم با افتخار لینک شدید


الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 23:45
تولدت مبارک ایمان عزیزم
یک دنیا خوشبختی+هر چی آرزوی خوبه، تقدیم به تو که بهترین هدیۀ آسمانی هستی



زهرا مامان زکریا
4 شهریور 92 8:37

عشقتان ستودنی است
میلاد دردانه تان هم مبارک باشه انشالله
شاه پسری شده واسه خودش
الهی که همیشه لبخند روی لبای قشنگش باشه



مرسی گلم
النا
4 شهریور 92 8:38
سلامممممممممممممممممم
چه تولد قشنگی
سالهای عمرت الهی که به پیری و خرمی برسه گل پسر


ممنون عزیزم.
مامان ترنم
5 شهریور 92 9:55
مباركه. تولد تولد تولدت مبارك عزيززززززززززززم.
ان شاا... هميشه شاد و سالم كنار پدر و مادر گلت باشي پسر ناز و خوشگل.


ممنون خاله جون.
عکس فرش
5 شهریور 92 11:24
تنها خاطره است که میماند.... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... آیا دوست دارید عکس فرزند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید... دوست دارید آن را به قالیچه تبدیل کنید.. با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265