ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کاردستی2

1392/5/26 12:14
نویسنده : مامان
444 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کمه اگه بگم ,خیلی تو رو دوستت دارم

دلم میخواد که قلبمو,از جا واست در بیارم

خیلی کمه اگه بگم,واسه چشات دربدرم

آخه تو همتا نداری,الهی قربونت برم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان بردیا
26 مرداد 92 13:09
آفرین ایمانی خیییییییییییییییییییلی قشنگ درست کردی.ماشالا به پسر خلاق و باهوش خودمممممممممممممم.


مامان بردیا
26 مرداد 92 13:10
اسفند دونه دونه اسفند سی و سه دونه دور بشه چشم حسود و بیگانه.....ببین زن عمو جون واست اسفند دود کردم




ممنون زن عمو جون دستت درد نکنه.

اینقدر دودش زیاد بود چشمم داره میسوزه!!!


زهرا
27 مرداد 92 12:52
سلاممممممممممم آفرین ایماننننننن خان اسپند دود کن براش خدا حافظ44
مامان بردیا
27 مرداد 92 21:11
جاري جون بيا توي وبلاگم .براي ايمان جون لوگو درست كردم.تو هم كدشو كپي كن و بزار توي اسكريپت هات.كد لوگوي برديا رو هم بزاري.


ممنون عزیزم چشم حتما.
مامان بردیا
27 مرداد 92 23:10
گلم فكر ميكنم قالب وبلاگت مشكل داره چون هيچ كدوم از اسكريپت هات كار نميكنه.اقالبو عوض كن شايد درست شد.الان نميتونم....اگه نشدبرات درست ميكنم.


باشه ممنون.
مامان امین
31 مرداد 92 11:20
خیلی زیبا بود عزیز گلم


مامان طاها
31 مرداد 92 12:46
به به چه پسر هنرمندی
آفرین
دست مامان زحمتکش هم درد نکنه


ممنون عزیزم.
عاطفه
31 مرداد 92 17:10
باریک الله گل پسر ! مامانی حواست بهش باشه بچمون و ندزدند


مامان آرمان
31 مرداد 92 23:02
اینها را ایمان ساخته؟
آفرین به این پسر هنرمند و خلاق که شکلکهای جالبی ساخته.موفق باشی


مامان ترنم
5 شهریور 92 9:56
چقدر اين كاردستي‌ها خوشگلن. آفرين به اين همه هوش و سليقه.