ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کاردستی1

1392/5/26 12:03
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان جون جونی مــــــــــن

رفتیم کتاب فروشی , برای گل پسری کتاب در مورد دایناسورها بخریم,آقا ایمانی چشمش خورد به برج هیجان و تا نخرید دست از تلاش برنداشت(خیلی خوب شد که اینو خرید,بازی باحالیه ما بیشتر از ایمان بازی میکنیم باهاشنیشخند)

اینم آثار هنری ایمانی(البته بعضیاش با همکاری مالبخند)

نردبان

مبل

سرسره

قلعه سحرآمیزخنده

دومینو

هویجوریزبان

موفق باشی گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان بردیا
22 مرداد 92 22:24
آفرين به ايمان جوووون بازي جالبيه.



آره خیلی بازی خوبیه.خیلی باحاله,گفتم که ما بیشتر بازی میکنیم.
فکر کنم این بازی پدر مادراست
مامان امین
23 مرداد 92 8:28
آفرین به ایمان جون خلاق




هدا مامان رها
23 مرداد 92 13:30
ایشالا همیشه به بازی و خوشی


ممنون عزیزم.
مامان بردیا
23 مرداد 92 15:16




منم
متین
24 مرداد 92 2:22
ماشالا پسر نازی دارین
امیدوارم در کنار خانواده روز های خوشی رو سپری کنید


ممنون از لطفتون.
فاطی خاله بردیاجون
24 مرداد 92 22:20
سلام ایمان جون ماشالا چه بزرگ شدی کوچول ناز بودی ناز تر شدی به مامان بابات سلام برسون مواظب خودت باش


سلام عزییییییییییزم,ممنون که اومدی پیشمون بازم بیا خوشحال میشیم.شما هم سلام برسون.
مامان ترنم
5 شهریور 92 9:57
چه بازي جالبي..