ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خدا رو شکر

1392/5/21 21:56
نویسنده : مامان
527 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر

خدا رو شکر که سالمی,خوب رشد میکنی,دست و پای قوی داری و جست و خیز میکنی.

خدا رو شکر

خدا رو شکر آنقدر خوب رشد کرده ای که از من دور میشوی,با بچه ها همبازی میشوی و حتی با من مخالفت میکنی.

 


خدا رو شکر

خدا رو شکر آنقدر در تکاپویی که روزی چندین بار برای تجربه کردن خانه را غرق در کتاب و اسباب بازی و هر آنچه چشمگیرت باشد میکنی.

 

خدا رو شکر

 


خدا رو شکر

 

 

خدا رو شکر

 

 

خدا رو شکر

 

وخدا رو شکر     که تو رو دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
22 مرداد 92 1:29
سلام عزیزم کارهای نازنین جان رو ایمیل کردم اگر درسته خبرم بدین که برم برای چاپ و قیمت کل رو هم بهتون بگم
عاطفه
22 مرداد 92 11:44
ماشالله به این همه شیطنت خدارو شکر واقعا" ! سلامتی خیلی نعمت بزرگیه . این بچه ها سالم باشن این دیوار راست و برن بالا ! فدای سرشون خصوصی داری خانومی


ممنون عزیزم.
مامان امین
22 مرداد 92 14:20
خدا رو شکر که این گل پسر ما سالم و سلامته


مامان بردیا
22 مرداد 92 22:24
بابا فعال...تركونديا واسه نازنينم سفارش دادي...كار مارو هيچ كس نديد و تكراري شد
به سلامتي


آره دیگه , جبران کردم!!!
چه میشه کرد,روزگاره!!!
مامان طاها
31 مرداد 92 12:45
خدا رو شکر