ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کردینه

1392/5/21 13:03
نویسنده : مامان
714 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون بلای من

روز جمعه که عید بود بعد از ظهرش رفتیم دریاچه گلبهار که جای خوب ولی شلوغی بود,انگار تموم اهالی مشهد هوس کرده بودن همون شب برن اونجا.هوا یه کم سرد بود اولش ولی آخرای شب دیگه خیلی سرد شد * ما هم که فکر نمیکردیم هوا سرد بشه,هیچکدوم لباس گرم برای شمکا فسقلیا برنداشته بودیم(البته اینکه میگم لباس گرم نه اینکه کاپشن و لباس زمستونی!یه لباس آستین دار با شلوار کفایت میکرد)

خلاصه شب خوبی بود و خوش گذشت , تو دریاچه یه عالمه ماهی بود که همه میخواستن بهشون غذا بدن و این ماهیهای بخت برگشته از بس نون و چیپس خوردن دیگه فکر کنم دل درد گرفتننیشخند

و اصل کاری روز شنبه بود که با عمه ها و خونواده شون و دایی علی رفتیم یه روستایی بعد از طرقبه که اسمش نمیدونم کردینه بود یا کردیان(کیف میکنی از این حافظه انیشتنیه من)

خیلی جای زیبایی بود,یک جاده خشک و بیابونی که ما اصلا فکر نمکیکردیم به همچین جایی ختم بشه(وسطای راه نزدیک بود دور بزنیم و برگردیم)

همون جاده خشکی که گفتم

و اینجا همون جایی که ما رفتیم

و حالا عکسهای گل پسر من ن ن ن ن ن

ای جوووونم عزیز دلم

تارزان

الهی من فدای این خنده معصومانت بشم پسرکم

و یک عدد پدر و پسر

کجـــــــــــا

بهت میگم:بخند.ببین چیکار میکنی ؟؟؟؟؟؟

تو تک ستاره ی منی               منم اسیر بودنت

از ته دل داد میزنم                   میمیرم از نبودنت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
21 مرداد 92 13:46
به به همیشه به گردش.عجب جایی رفتین.چقد دلم برای جمعمون تنگ شد.واقعا جای خالیه ما احساس میشدا عکسای ایمانی خیلی ناز شده.حسابی بچرخونینش که مدرسه در راهههمیشه شاد و خوش باشید


مرسی عزیزم,واقعا جای شما خالی بود.
مامان بردیا
21 مرداد 92 13:47
راستی چرا مادر جون توی عکس نیستن؟


بابا عروس نمونه!!!
مادرجون با ما نیومدن.گفتن اگه بیام بیشتر اذیت میشم.
حسین
21 مرداد 92 14:09
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیا و عضو شو شاید مثل من برنده شدی محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تعیین میشه
من ده سالمه
منتظرتم دوست خوبم


حتما.ممنون که اومدی.
عاطفه
21 مرداد 92 17:41
خوش به حالتون . چه جای با صفایی بوده ! همیشه به گردش . پسری از قیافه اش معلومه چقدر بهش خوش میگذشته . همیشه شاد و سلامت باشید انشالله


ممنون عزیزم.
مامان امین
22 مرداد 92 14:22
وای خدای من چه جای باصفایی . ایمان جون همیشه به شادی و گردش عزیزم


ممنون خاله جون.