ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تموم شد!!!!

1392/4/21 11:01
نویسنده : مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

خوبی؟؟خوشی؟؟بهتری؟؟

ایمان جونم,دیگه تموم شد!!آخیـــــــــش,راحت شدیم!!خدا رو شکر!!

ازچی؟؟واقعا نمیدونی؟؟

از واکسنا دیگه!دیروز آخریشو نوش جان کردی.وای چقدر خوشحالم باور کن از یه هفته پیش استرس داشتم,الهی مادرت بمیره که از دیروز دستتو گرفتی و میگی:درد میکنه.دردت به جونم ایشالــــــــــــــا,خوب میشه.

البته من که باهات نبودم ,یعنی تو هیچ واکسنی حتی واکسنای نوزادیتم من نبودم,من و بابایی با هم میرفتیم مرکز بهداشت ولی وقتی میخواستن به اون دست و پای کوچولوت واکسن بزنن من کلا از همون مرکز میرفتم بیرون که حتی صدای گریتم نشنوم.

میدونم اینجوری خوب نیست,ولی چه کنم دست خودم نیست شاید به خاطر اینکه خودم در حد لالیگا یا بیشتر از آمپول میترسم!!تازه با این اوضاع ناجور میخواستم دکتر هم بشم.نیشخند

یه دفعه که بابایی نبود مجبور شدم تنهایی ببرمت دکتر,برات آمپول نوشت و گفت:حتما همین الآن باید بزنی (خروسک گرفته بودی و سینه ات به شدت صدا میداد)یعنی مردم تا تموم شد فشارم افتاد",چیکار کنم دیگه هر کسی یه نقطه ضعفی داره,نقطه ضعف من هم اینه!!

جیگگگگر

لبخند تو تمام تعادل شهر را به هم میریزد,تو بخند من شهر را دوباره میسازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

لیلا
21 تیر 92 11:03
سلام
آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده..
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


حتما عزیزم.
مامان بردیا
21 تیر 92 11:28
خب خدارو شکر راحت شدی.
شنیدم امشب مهمون داری.آخه این درسته بی من خوش بگذره.ایمان ببوس


واقعا جات خالیه.
مامان طاها
21 تیر 92 11:56
ای مامان مهربون مهربون مهربون دل نازک


چه کنیم دیگه!!!!!
لیلا
21 تیر 92 18:20
سلام با اجازه لینکتون کردم و از محبتتون ممنون


خواهش میکنم عزیزم .منم لینکت میکنم.
مامان ترنم
22 تیر 92 10:38
اي جان به اين دل نازك و قلب مهربونت ماماني. به سلامتي ديگه واكسنها تموم شدن. ترنم منم اين واكسنش رو زد ولي خيلي راحت بود.
جالبه براي واكسنهاي ترنم بابايي مثل شما بود و دل نداشت ببينه.


هر چی آدم وسواس تره ,بدتر میشه بمیرم برا بچم از همون روز دستش قرمزه و ورم کرده و همون نقطه داغه.
مامان امین
22 تیر 92 12:28
خدا رو شکر که واکسن های ایمان جون تمام شد. و امیدوارم که دیگه هیچ وقت لازم نباشه ایمان جون آمپول بزنه که مامان گلش اذیت بشه


مامان آرمان
22 تیر 92 14:06
سلام دوست عزیز
به سلامتی پسری داره وارد مدرسه میشه؟درسته؟
امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشه.ارمان هم امسال میره پیش و من خیلی نگرانم.ارمان متولد شهریور و با بچه های کلاسشون حدود 11 ماه و کمتر فاصله داره و این ما را خیلی ناراحت میکنه.من هم این نگرانی دارم دیگه.
نگرانی ما مادرها تمومی نداره


واقعا همینطوره.ایشالا آرمان جونم موفق باشه.
مامان شبنم
23 تیر 92 23:43
ایمان جون هم راحت شد اینقدر حساس نباش گلم رو ایمان هم تاثیر میزاره


آره خودم هم خیلی از این اخلاقم ناراحتم,خیلی هم سعی کردم درست بشه ولی نمیشه.
پگاه مامان آرتین
24 تیر 92 16:20
عزیزم امیدوارم تن نازت محتاج طبیبان نشه.ولی قضیه واکسن یک چیز دیگس.لبت همیشه خندون پسرم.مامانی دل نازک خسته نباشی ببوسش


مامان مرضیه
25 تیر 92 2:11
سلام عزیزم حالتون خوبه؟
دل من و پارسا براتون خیلی تنگ شده بود.
ایمان عزیز ما واسه خودش دیگه مردی شده. خوش بحالت عزیزم که واکسنات تموم شد. ایشالله روزی پارسای منم باشه.
بوس واسه ایمان جونم


ممنون عزیزم,چه عجب !!البته پارسا جونی شیطون شده همه وقتتون رو گرفته می درکمتون!!!!
ایشالا تموم میشه.
مسیحا
25 تیر 92 18:42
ای جونم پسرمون مردی شده واسه خودش


الهام مامان علیرضا
27 تیر 92 15:22
این جملۀ آخری خیلی به دلم نشست



خدا رو شکر که راحت شدی از آمپول

ولی من واقعا از آمپول نمیترسم

تو دوران بارداری به دستور دکترم هر سه روز یه بار یه آمپول تقویتی می زدم

نتیجۀ این آمپول های تقویتی رو که می بینی؟ علیرضا از در و دیوار بالا میره!!

عکس ایمان جون هم خیلی قشنگه!




خوش به حالتون.این ترس از آمپول تو خونواده ما ارثیه با میراث اجدادی هم کاری نمیشه کرد.

چه بارداری وحشتناکی,خیــــــــــــــــی اینجوری سخته.

خدا حفظش کنه ,پسر بچه ها همینطورن دیگه ,البته علیرضا جون که پسره ما دو خواهر تو فامیلمون داریم کارای اونا رو اگه ببینین به علیرضا جونی امیدوار میشین!!!یعنی از دیوار راست میرن بالا,من وقتی از کارای ایمان خسته میشم میرم خونه اونا بعد دیگه آروم میشم .

ممنون عزیزم.


مامان بردیا
27 تیر 92 17:11
نمی خوای آپ کنی خواهر جان


این کامپیوتر همکاری نمیکنه,هر پست رو پنج شش بار تا آخر میرم ,همینکه میخوام ثبت مطلب رو بزنم هنگ میکنه و همه چی پاک میشه,الآن هم که ماه رمضونه حوصله ندارم ,ممکنه اینجوری بشه بزنم درب و داغونش کنم.
بهار مامانه برسام
27 تیر 92 23:18
ای جونم
خدا حفظ کنه ناز پسملی رو
آره واقعا مامانیه مهربون واقعا راحت شدید فکر کنم بیشتر از نی نی ها ما مامانا درد میکشیم اینجور مواقع
منم مثل شمام با این فرق که شما خدا رو شکر همسرت کنارت بوده و میتونستی اون لحظه نباشی ولی من همسرم حتی موقع تولد برسام نبود
هیچ وقت یادم نمیره روز سوم که دکتر اومد به برسام واکسنش رو بزنه من از حال رفتم و دکتر به پرستارها میگفت به داد مادر برسید که از دست رفت
بعد از اونم هر بار برسام رو میبرم واکسن بزنه دور از جون شما واقعا جون میدم.....
خدا بهتون ببخشه ناز گلتون رو انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون و دلش شاد باشه
با آرزوی بهترین ها برای شما


ممنون عزیزم از همدردیت!!
بهار مامانه برسام
27 تیر 92 23:18
خاله جون مهربون
برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


چشم عزیزم میام.
معصومه مامان امیر علی
31 تیر 92 17:59
سلام دوست عزیزم ممنون به ما سر زدید باز هم تشریف بیارید خوشحال میشیم
مامان کوثری
1 مرداد 92 10:32
سلام عزیزم عکس ها تون سری اولش رسیده به دستم میخواید دیگه هم بفرستید یا نه خبرم کنید تمش رو آماده کردم من چیکار کنم راستی شماره من رو دارید؟
عمه عاطفه
3 مرداد 92 3:07
سلام عمه جوونی.این اولین باره میام به وبلاگت سر میزنم.حالا که واکسنات تموم شدن،حالا مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد شدی!!!!!


عمه جون,خیلی خوش اومدی بیشتر بیا پیشمون خوشحال میشیم.
آره دیگه,کم کم باید به فکر باشم.!!!
پرهام ومامانش
3 مرداد 92 14:24
امیدوارم برات سازگار باشه
ولی خودمونیم راحت شدی



الهام مامان علیرضا
4 مرداد 92 1:55
سلام مامان ایمان جونی
اتفاقا من قصد داشتم بعد از این مسابقه یه سر به همه بزنم و بابت اینکه این روزها گرفتار تبلیغاتم و دیر به دیر سر میزنم معذرت خواهی کنم
شما هم مارو حلال کن
شب های قدر ما رو از دعای خیرت بی نصیب نکن.
ممنون از این که به علیرضا رای دادید. تونستی بازم هوای علیرضا رو هم داشته باش و بین آشنا و فامیل براش رای جمع چون رقابت خیلی فشرده ست! منم همش نگرانم که زحمتم هدر بره
یک دنیا ممنونم ازتون همشهری



خواهش میکنم عزیزم,اشکال نداره درکت میکنم.
چشم حتما.
مامان سروش و سروین
5 مرداد 92 0:12
سلام عزیزم. از اینکه به ما سر زدین ممنونم و از آشناییتون خوشحال. به سلامتی واکسن پسر گلتون رو هم زدین و آماده برای رفتن به کلاس اول. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشین. راستی با اجازتون لینکتون کردم.


خواهش میکنم عزیزم,باعث افتخاره منم لینکتون میکنم.
مامان محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:43
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



چشم عزیزم حتما.
مادر
11 مرداد 92 0:11
سلام
نماز و روزه ها و عبادهاتون قبول باشه


ممنون عزیزم همینطور از شما.
طراح وبلاگ
12 مرداد 92 4:39
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
مامان کوثری
13 مرداد 92 16:40
سلام گلم خوبین اینم قیمت مینی موس که خواسته بودین تزئین اسم,: 4000 تومان عدد تولد: 4000 توامن ,ریسه هپی: 17000 تومان ریسه قطار(ریسه عکس های کودک میشه) 15000 تومان و ساعت : 4000 تومان
وحیده مامان پارسا
14 مرداد 92 12:30
انشالله که گل پسر همیشه صحیح و سالم باشه




ممنون عزیزم.همینطور پارسا جون.

مامان بردیا
15 مرداد 92 20:40
خیلی شیطونی جاری جوونی....ایمانمو ببوس