ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

داستان جالب

1392/4/17 18:39
نویسنده : مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم یکی از روزنامه های چند سال پیشو میخوندم که چشمم به یه داستان جالب افتاد گفتم بذارم تو وبلاگ بقیه دوستامونم بخونن!نیشخند

این متن گفتگویی است که واقعا روی فرکانس اضطراری کشتیرانی,روی کانال 106سواحلfinisterraمیان اسپانیاییها و آمریکاییها در 16اکتبر سال 1997ضبط شده است.

اسپانیاییها(با سر و صدای متن):853-Aبا شما صحبت میکند.لطفا15درجه به جنوب بچرخید تا از تصادف اجتناب کنید,شما دارید مستقیم به طرف ما می آیید.!

فاصله 25 گره دریایی.

آمریکاییها(با سروصدای متن):ما به شما پیشنهاد میکنیم15درجه به شمال بچرخید تا با ما تصادف نکنید!

اسپانیاییها:منفی!تکرار میکنیم15درجه به جنوب بچرخید تا تصادف نکنید.

آمریکاییها(یک صدای دیگر):کاپیتان یک کشتی ایالات متحده آمریکا با شما صحبت میکند,به شما اخطار میکنیم15درجه به شمال بچرخید تا تصادف نکنید!

اسپانیاییها:این پیشنهاد نه عملیست نه مقرون به صرفه,به شما پیشنهاد میکنیم 15درجه بهجنوب بچرخید تا تصادف نکنید.

آمریکاییها با صدای عصبانی:کاپیتان ریچارد جیمس هاوارد,فرمانده ی ناو هواپیمابر یو اس اس لینکلن با شما صحبت میکند.2رزم ناو,5ناو منهدم کننده,4ناوشکن,6زیردریایی و تعداد زیادی کشتیهای پشتیبانی ما را اسکورت میکنند.به شما پیشنهاد نمیکنم,به شما دستور میدهم راه تان را 15درجه به شمال عوض کنید.در غیر این صورت مجبور هستیم اقدامات لازم را برای تضمین امنیت این ناو اتخاذ کنیم.لطفا بلافاصله اطاعت کنید و از سر راه ما کنار بروید.!

اسپانیاییها:خو آن مانوئل سالاس آلکانتارا با شما صحبت میکند.ما دو نفر هستیم و یک سگ,2وعده غذا,دو قوطی آبجو و یک قناری که فعلا خوابیده ما را اسکورت میکنن.پشتیبانی ما ایستگاه رادیویی زنجیره دیال10لاکرونیا و کانال 106اضطراری دریایی است.ما به هیچ طرفی نمیرویم,زیرا ما روی زمین قرار داریم و در ساختمان فانوس دریایی روی سواحل سنگی گالیسیا هستیم و هیچ تصوری هم نداریم که این چراغ دریایی در کدام سلسله مراتب از چراغهای دریایی اسپانیا قرار دارد.

شما میتوانید هر اقدامی که به صلاحتان باشد اتخاذ کنید و هر غلطی میخواهید بکنید تا امنیت کشتی کثافتتان را که به زودی روی صخره ها متلاشی میشود ,تضمین کنید!بنابراین باز اصرار میکنیم و به شما پیشنهاد میکنیم عاقلانه ترین کار را بکنید و راه خودتان را 15درجه جنوبی تغییر دهید تا از تصادف اجتناب کنید.

آمریکاییها:آها , باشه , گرفتیم! ممنون!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پگاه مامان آرتین
18 تیر 92 0:06
جالب بوددوست خوبم.ایمان جون خوبه
ماشالا آقا شده


مرسی عزیزم.
مامان امین
18 تیر 92 8:21
مامان ترنم
18 تیر 92 12:04
آها , باشه , گرفتیم! ممنون اين تيكه آخرش خيلي جالب بود.
مامان محمدرضا
18 تیر 92 13:12
سلام دوستم من با افتخار لینکتون کردم به جمع دوستان محمدرضا خوش آمدید.پسرتونم نازه.برای خودش مردیه ها.


ممنون عزیزم]


مامان کوثری
18 تیر 92 17:18
خیلی جالب بود خیلی خندیدم واقعا آی کیو هستند
راستی عکس های رو نفرستادی؟

مریم مامان محمدصدرا
19 تیر 92 0:54
فوق العاده بود
امشب کلی حس ناامیدی داشتم ولی باحال بود با یه حس خوب می خواابم. پسرت هم نازه هم خوش تیپ. اسپند براش دود کن. راستی ممنون به وبلاگ محمدصدرا سر زدی من با اجازتون لینکت می کنم.


قابلی نداشت عزیزم.!!!!ممنون شما لطف داری.باعث افتخاره منم لینکت میکنم.
مامان بردیا
19 تیر 92 13:04
.جالب بود .بیشتر به ما سر بزن زن عمو جون


حتما عزیزم.
الهام مامان علیرضا
19 تیر 92 14:02
قشنگ بود مخصوصا این آخری
مرسی که گذاشتی تا ما هم بخونیم



خواهش میکنم عزیزم,قابلی نداشت.
مسیحا
19 تیر 92 21:20
سلام ، با تب تابستون آپم
پرهام ومامانش
20 تیر 92 17:51
جالببببببببببببببببب بود مخصوصا ممنون اخرشششششششش