ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

بیا بریم باغ ایمان جوونی

1392/4/15 8:56
نویسنده : مامان
406 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان , عزیز دل مامان , نفس مامان سلام۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

خوبی؟سرحالی؟خوش میگذره؟

بعد از ظهر دیروز همینجوری بیکار بیعار برا خودمون تو خونه میگشتیم و فکر میکردیم کجا بریم و کجا نریم که یکدفعه موبایل بابایی زنگ زد,گوشی رو برداشتیم گفتیم کیسته؟!گفته که دایی محسن هسته میاین بریم باغ ؟ما هم گفتیم چرا که نه؟خیلی هم خوب.

خلاصه رفتیم باغ و کلی هلوی نرسیده نیشخندو سبزی و لوبیا سبز چیدیم و چای و میوه و شیرینی و تخمه و اینا خوردیم و برگشتیم خونه,اما وای چشمتون روز بد نبینه تو یه ترافیکی گیر کردیم که نگو مسیر پنجاه کیلومتری دو ساعت طول کشید.جمعه آخر بود و ملت ریخته بودن بیرون دیگه به مدت یکماه گشت و گذار جمعه و ظهر جمعه تعطیل.

البته برای ماهایی که روزه میگیریم برای بعضیا که تعدادشون کم هم نیست زندگی همین روال معمول خودش رو داره,نه خانی اومده نه خانی رفته.

چند تا عکس هم گرفتیم ولی خب با گوشیه کیفیتش خوب نیست ,دیگه چه میشه کرد کمبود امکاناته دیگهزبان

عزیزکم اینجا تازه رسیدیم و تازه از خواب بیدار شده بودی سریع رفتی سر وقت درختها ,آخه از خیلی وقت پیش منتظر بودی که بری هلو از رو درخت برا خودت بچینی,بیش از هزار بار از دایی محسن پرسیدی که هلوها رسید؟هنوز هم نرسیده ولی همینجوری هم خیلی خوشمزن.

قربون اون چشمات برم ایشالا

هـــــــــــــلــــــــــــــــــــــو

این آجرا به خاطر اینه که دایی محسن داره تو باغش خونه میسازه.

به مات و مبهوت کردن ما ادامه بده,برات آرزوی شجاعت,امید,کنجکاوی و عشق داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رلب
15 تیر 92 9:27
سلام دوست من عجب وبلاگي داري خيلي ازش خوشم اومده . من زياد پيغام نميزارم اما چون وبلاگ قشنگي داري اومدم . اگر هم مايل باشي ميتوني به سايت چت روم من هم سري بزن خوشحال ميشم . www.mtnchat.ir موفق باشي
مامان ترنم
15 تیر 92 13:00
هميشه خوش باشيد و سلامت عزيزم.
هلوها خوشمزه است؟


بفرمایید.
مامان امین
15 تیر 92 20:53
نوش جونت عزیز گلم شاد و سلامت باشی عزیز خاله


مامان کوثری
16 تیر 92 9:51
سلام عزیزم ایمان جان چطوره خوبه خودتون خوبید

اینم قیمت هایی که از من خواسته بودید چاپ و طراحی با هم
تزیین اسم :4000
آویز تولد: 4000
آویز مثلثی: 2000 تومان طراحیش و 9تا مثلث 3000 تومان این یکی چاپش بستگی داره شما چند تا مثلث بخواین
کلاه : 4000
ریسه هپی : 17000 تومان
هزینه بسته بندی و ارسال هم 6000 تومان

راستی هر چی زودتر سفارش بدی خیلی بهتره شاید یه ماه دیگه موقتا چاپ نداشته باشم البته شاید



مامان بردیا
16 تیر 92 11:57
سلام.خوبین.چه هلوهایی.نوش جونت ایمانی.دلم براتون تنگ میشه




سلام عزیزم,ممنون شماها خوبین؟میبینم که از آخر تنها شدی!!!!!!!!!!!!اشکال نداره یه کم دوری لازمه.خوش بگذره.




مامان کوثری
16 تیر 92 13:01
عزیزم حدود 10 تا عکس بفرست چون تو ریسه مثلثی میشه عکس های زیادی گذاشت
راستی ریسه مثلثی چند تایی میخواستی ؟
شماره من رو که داشتین اگر نه این شماره 09158600126
میتونی اس هم بدی کارم داشتی

یه چیز دیگه اگر خواستی پیغام بگذاری نشد یکی دو بار کنار نوشته ای که میخوای سند کنی اینتر بزن شاید درست شد

راستی عکس های باکیفیت بفرستی خیلی بهتره

ممنون عزیزم. حتما

الهام مامان علیرضا
16 تیر 92 21:23
سلام به ایمان جونی و مامانش
چه باغ زیبایی رفتید
خیلی قشنگه
مخصوصا اون هلوها که مثل هلو می مونه و زیباست!!!باید خوشمزه هم باشه


سلام عزیزم چه عجب!!!!!!چند روزه نیستین؟
آره عزیزم جاتون سبز بود.
آیدا
18 تیر 92 19:15
وای دهنم آب افتاد/دلم به تاپ تاپ افتاد!
هدا مامان رها
19 تیر 92 10:51
چه باغ باصفایی
ایشالا همیشه خوش باشین
ماشالا ایمان جان هم مردی شده ها!!!!!!!!!!!!!!


آره دیگه باید به فکر دامادیش باشیم.!!!!!!!!
مامان طاها
19 تیر 92 16:38
همیشه به گردش و خوشی
حلول ماه رمضان مبارک و التماس دعا


مرسی عزیزم.
پرهام ومامانش
20 تیر 92 17:50
وای چه باغیییییییییییی ماهم دلمون خواست نخسوزن از میوه هاش



بفرمایید در خدمتیم.
مینا
25 تیر 92 13:03
ممنون منم لینکتون کردم