ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دوچرخه سواری

1392/4/13 18:27
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مــــــــــــــــــــــــــــــــادر

این روزا کار من شده به روز کردن وبلاگت ! و در انتها هنگام ثبت مطالب و بازسازی وبلاگ , هنگ کردن کامپیوتر گرامی و به باد رفتن تمام زحمتها و پاک شدن تمام مطالب.....

در هفته گذشته بیش از ده بار اومدم برای پست جدید گذاشتن ولی هر بار بدتر از بار پیش خلاصه اینکه کم کم داره رو اعصابم رژه میره, ممکنه آخر کار من با کامپیوتر به اینجا برسه _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_(البته امیدوارم به رایانه مون برنخوره و اینبار همکاری لازم را با این بنده حقیر مبذول دارد)

از شما بگم که این روزا به شدت سرگرم فراگیری آموزش دو چرخه سواری هستی.

یعنی بلدی ولی با کمکی,حالا داری بدون کمکی دوچرخه بازی میکنی اینقدر هم خوشحالی و اینقدر خوشحالیم که نهایــــــــت نداره.

جلسات آموزش شنا هم که امروز تموم شد و میخوایم اگه اجازه بدی برای مرحله دوم ثبت نامت کنیم ,شما دچار شک و تردید شدی که بری یا نری.یه بار میگی : میخوام برم شنا کامل یاد بگیرم یه بار میگی: نه حوصله ندارم نمی رم,خلاصه در هاله ای از ابهام به سر میبرد پروسه ثبت نام.

هفته گذشته هم که شهرستان بودیم کلی بهت خوش گذشت و یه عالم با بچه های دایی احمد بازی کردی.

این بود مشروح اخبار و حالا چند تا عکس کوشولووووو

 

ایمان و امیرمحمد

حیاط خونه مادر جون

چقدر زمین جای دلگیری میشه اگر هیچ آدم کوچولویی توش نباشه,آهنگ زندگی وزنش رو از دست میده اگر بچه ها نباشن که شروعش کنن.

تو زیباترین آهنگ زندگی من هستی ایــــــــمــــــــــان من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امین
13 تیر 92 20:06
آفرین ایمان جون تو میتونی موفق باشی گل خاله


ممنون خاله جون.
مامان ترنم
15 تیر 92 12:59
آفرين به ايمان جون كه اينقدر تلاش مي‌كنه براي يادگيري.
الهام مامان علیرضا
16 تیر 92 21:25
دوچرخه ات خیلی قشنگه خاله جونم
منم رنگ قرمز و خیلی دوست دارم مخصوصا برای دوچرخه آخه موقع ورزش آدم و شاداب تر هم می کنه
آفرین به پسر ورزشکار


ممنون خاله جونی.منم موافقم.
پرهام ومامانش
20 تیر 92 17:49

دوچرخه تون مبارک ایمان جون


ممنون خاله جون.