ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تقویم

1392/3/29 17:16
نویسنده : مامان
637 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک میرسد اینک بهار

پسر گلم دیگه داره صدای پای بهار کاملأ به گوشمون میرسه.شما از خیلی وقت پیش منتظری که بهار بیاد از اول زمستون ازم میپرسی کی بهار میشه,فسقلی من داره انتظار تموم میشه و شما هم به بهارت میرسی.

این زمستون لعنتی آخر کاری دست از سرمون برنداشت و یه بار دیگه مریضت کرد.جمعه بردیمت دکتر که البته دکتره خودشم مریض بود ولی به هر حال دارو داد و شما الآن بهتری.دیروز داشتم بهت میگفتم:ایمانی من هر چی به خدا میگم منو به جای تو مریض کنه حرفمو گوش نمیکنه ایندفعه تو بگو شاید گوش کرد .جواب دادی :نه مامانی چرا میگی خدا شمارو به جای من مریض کنه ,دعا میکنم هیچکدوممون هیچوقت مریض نشیم.فدااااااااااااااااات بشم الهی عزیز مهربونم.

راستی امسال برات تقویم سفارش دادم با عکس خودت.به نظر من که خیییییییییلی قشنگ شده.دست مامان کوثری عزیز درد نکنه.امروز هم قرار بود برامون چاپ و پست کنن,منتظرم که چاپ شدشون رو ببینم خدا کنه زودتر به دستمون برسه.

اینم تقویمهای ایمانی:

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شکلک های شباهنگShabahang

دوستت دارم خیییییییییییلی زیاد

الهی که خوشت بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
27 اسفند 91 7:38
آفرین به این گل پسر با اون دعای قشنگش ایشالا که همیشه سالم و تندرست باشید. عزیزم مبارکه چه تقویم های قشنگی، ایمان جونم مثل ماه داخل تقویم می درخشی


مرسی خیلی ممنون خاله جونم.
مامان ترنم
27 اسفند 91 10:30

سايه حق ، سلام عشق ، سعادت روح ،
سلامت تن ، سرمستي بهار ، سکوت دعا ، سرور جاودانه ،اين است هفت سين آريايي .
ان شاا.. در سال جديد هميشه هفت سين زندگيتون سبز باشه عزيزم .
عيد شما پيشاپيش مبارك .



خیلی ممنون خاله جون و همینطور برای شما.
رضا
27 اسفند 91 14:51
سلام آقا ایمان.مریض شدی؟انشاءالله که زودتر خوب بشی و عید امسال حسابی خوش بگذرونی...تقویمت خیلی قشنگه ...یه دونه به منم بده بزنم دیوار اتاق!!!منو عمه انشاءالله سه شنبه میایم مشهد...بابا و مامانو سلام برسون.


سلام عموجون خیلی ممنون,منتظرتون هستیم ما به خاطر اومدن شما و عمه جون مشهد میمونیم.دلمون براتون تنگ شده.بابا و مامان هم سلام میرسونن.به امید دیدار
بهار مامانه برسام
27 اسفند 91 17:48
مرسی دوست خوبم که به ما سرزدی
ناز پسری شما هم خیلی خوشمله هزارماشالله
ممنون که لینکم کردی گلم
باعث افتخار منه
خانمی منم شما رو لینک کردم
با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما عزیزم



ممنونم
بهار مامانه برسام
27 اسفند 91 17:50
خانمی ببخشید یه سوال شخصی دارم ازتون قصد فضولی ندارم یه کاری دارم که با توجه به یکی از کامنت ها فکر کردم ازتون سوال کنم بعد اگه جوابتون مثبت بود کارم رو بهتون میگم
اما سوال من :
خانمی شما مشهد زندگی میکنید?
اگر هم دوست نداشتید جواب بدید مسئله ای نیست درک میکنم


سلام آره عزیزم