ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کوهستان پارک خورشید

1392/2/31 1:33
نویسنده : مامان
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم , نفسم ,عشقم ,عمرم

روز جمعه صبح شما به همراه باباجونتون تشریف بردین استخرظهر هم که اومدین هوس کردین تشریف ببرین بیرون ما هم دیدیم فکر بدی نیست,بار و بنه رو جمع کردیم که بریم

رفتیم کوهستان پارک خورشید جای خوبی بود ولی خیلی شلوغ بود ,دو ساعت دنبال یه جا برای نشستن میگشتیم تو آلاچیقا که جا نبود آخرش با هزار بدبختی یه درخت نسبتا بزرگ پیدا کردیم(درختا رو تازه کاشتن همه کوچیکن)و نشستیم ولی به قدری هوا گرم بود که غذا رو خوردیم و سریع برگشتیم خونه.

خلاصه اینکه رفتیم چند تا عکس گرفتیمو سک سک کردیم و برگشتیم.

اینم عکسهای تو وروجک خودم

کمک میکنه پسرم

نفس من

جا قحطیه مامانم

به قول خودت تخم دایناسور

جوووووووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان امین
31 اردیبهشت 92 7:53
مامانی می بینم که خیلی بهتون خوش گذشته، آقایون آماده کردن و شما نوش جان کردید. دست این گل پسر درد نکنه فکر کنم غذاتون خیلی خوشمزه شده بوده مگه نه ایشالا همیشه به تفریح و شادی


خیلی زیاد!!!!!!!جای شما خالی.
مامان مرضیه
31 اردیبهشت 92 15:09
قربون این گل پسر برم من
ایشالله همیشه خوش باشین



ممنون همینطور شما.
مامان طاها
31 اردیبهشت 92 22:20
همیشه ایام خوش باشین با گل پسرتون
لطف کردید بمون سرزدید ما هم با افتخار لینکتون کردیم


الهام مامان علیرضا
1 خرداد 92 17:37
عجب پسر گل و پر تلاشی
خوش به حالت مامانی با این پدر و پسر خوب
منم دلم برای مشهد تنگ شد
منم حرم میخوام و کوهستان پارک


بفرمایید عزیزم,شهر خودتونه!!!!
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 22:08
همیشه به گردش ایمانم عکست با تخم دایناسوره!! عالی افتاده
مامان بردیا جووون
1 خرداد 92 22:27
سلام.خووووبین؟ خوشین.میبینم که خرید لباس تابستونی هم رفتی و.....حسابی خرج کردی..مباااااارکا باشه. چه خوشتیپ شده ایمانی


مامان بردیا
1 خرداد 92 22:29

روز مرد رو به عمو جووووووووووووونی بردیایی تبریک بگو زن عمو جوووون


حتما عزیزم.
مامان بردیا
1 خرداد 92 22:30
هویجوری.........
مامان بردیا
1 خرداد 92 22:30
مامان ترنم
3 خرداد 92 11:56
این جوجه ها خوردن داره ها.
وای که چه پسر شجاعی با تخم دایناسور عکس می ندازی خاله ؟؟!!!!


ما اینیم دیگه خاله جون.